פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה במהירות הגלישה המובטחת נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים התחברתי לבזק בינלאומי, ומאז ועד היום אני סובל מאיטיות בגלישה לרוב האתרים בחו"ל. אני מחובר ברוחב פס של 2Mbps אבל קצב ההורדה מחו"ל הוא 30KB/sec ואף למטה מזה. (במקום 250KB/sec)
רק אחרי שבמשך כמה שבועות בדקתי את הנושא בעצמי בשעות שונות של היום ולמגוון אתרים בחו"ל, פניתי אל מחלקת התמיכה שלהם בנושא. שני תומכים בדקו איתי את התלונה ומצאו אותה מוצדקת. לבסוף הופניתי לתומך הבכיר רוברט אשר בדק את הדברים ואישר גם הוא כי מהירות ההורדה שלי היא נמוכה ובעייתית.
עד לפני חודשיים גלשתי באותו רוחב פס, באמצעות אותו ציוד, דרך נטוויז'ן ואינטרנט זהב. בשתי החברות לא סבלתי מבעיית האיטיות - דבר שמחזק את ההנחה שהתקלה היא בבזק בינלאומי. מה גם שמספקית התשתית בזק נמסר לי שנתוני הקו תקינים לחלוטין.
התומך הבכיר רוברט בדק את קצב ההורדה שלי (השיחות ונתוני הבדיקה מתועדים ברשותי) וסיכם בתשובה המדהימה: "זו בעיה בניתוב. אני רואה את זה גם ממחשבים נוספים אצלנו, אבל בזק בינלאומי לא תוכל לטפל בזה אלא אם יגיעו עוד תלונות רבות". הפתרון שהוא הציע לי היה לעבור למסלול "גיימר" שלדבריו מבטיח ניתוב אחר ומהיר יותר, זאת תמורת תוספת תשלום.
אני רואה בחומרה את העובדה שבזק בינלאומי מתנערת מהתחייבותה לספק את המהירות המובטחת בחבילה. לא סביר שאאלץ להסתפק במהירות שהיא שישית מהקצב שהובטח. ועוד יותר חמור בעיני, שבמקום שהחברה תציע לי פתרון לבעיה - היא עוד מנסה להרוויח על חשבוני. כאילו שאני צריך לשלם על התקלות של בזק בינלאומי.
התומך הבכיר טען שבזק בינלאומי לא יכולה להתחייב על מהירות גלישה כמובטח באתרים בחו"ל. כנראה שאני צריך לגלוש רק לאתרים שמסתיימים ב-il, מה?!
אולי כדאי שהחברה תעדכן בהתאם את מסע הפרסום שלה - אינטרנט פנים ארצי בלבד.
תמוה בעיני שבזק בינלאומי המתגאה ברוחב הפס הגבוה בישראל, מספקת מהירות נמוכה כל כך ואף מצפה מלקוחותיה לקבל זאת כגזירה משמיים.
העלאת מהירות הגלישה בפועל בהתאם לחבילה עליה אני מש פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
לאחר בדיקתי בנושא, נראה כי קיימת תקלת ניתוב גורפת בחברתנו, המתבטאת באיטיות בגלישה באתרים מסוימים בחו"ל.
לאור פניותיו של מר מוסקל לשירות התמיכה, התקלה הועברה לטיפול הגורמים הרלוונטיים לשם ביצוע הבדיקות המתאימות וטיפול בתקלה זו.
ברצוני לציין כי בזק בינלאומי רואה בנושא השרות את הערך המרכזי של החברה וצר לי אם לא עמדנו במשימתנו זו.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה