פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי מאד!!! כדאי להיכנס ולקרוא למען יראו ויראו... נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הכל החל ביום רביעי ה-2/8/06 כאשר פניתי למוקד השירות שלהם על מנת לשוחח עם המוקד העסקי אליו הננו משתייכים ונציגה בשם מריה אמרה לי שהיא מעבירה אותי אליהם בשעה 19:15 בערב (?!) ולאחר שלושת רבע שעה שהמתנתי על הקו השיחה התנתקה. לא התייאשתי ויצרתי קשר שוב עם המוקד אך התחוור לי כי המוקד העסקי פתוח עד השעה 18:00 בערב. למחרת היום (עדיין לא אמרתי נואש...) יצרתי קשר עם נציגה שיירטה את שיחתי במוקד העסקי (בשעה 16:22) עקב "עומס" בשירות ואמרה שיצרו איתי קשר בחצי השעה הקרובה אך בשעה 18:10 משעדיין לא נוצר קשר יצרתי קשר פעם נוספת עם שירות הלקוחות בתקווה לקבל כאמור שירות ונציגה בשם ורה שענתה לשיחתי ספגה לצערי את חוסר סבלנותי וממנה ביקשתי לשוחח עם מנהל בחברת בזק בינלאומי בה אני מנוייה ולה אני משלמת את מיטב כספי ולצורך העניין הייתי מעוניינת להתלונן על כשל שירותי בחברה ללא שום קשר למחלקה אליה הנני משתייכת, במשך כשעה דרשתי מורה לשוחח עם מנהל מעליה אך "מנהלת" המשמרת כנראה לפי הפרסומת אותה הם משדרים בימים אלו "עסקה בדברים חשובים יותר" ולא טרחה כלל לענות לשיחתי אלא רק כעבור 24 שעות אך עקב חוסר האמון שנוצר אצלי כלפי החברה לא היסכמתי לרדת מהקו משום שלא האמנתי שיצרו איתי קשר. טל טירטרה את הנציגה הלוך ושוב כאשר אני נמצאת בהמתנה בכל הזמן הזה. אני חושבת שבשלב זה אין צורך שאדגיש את כעסי ואכזבתי מהחברה לה אני נאמנה שנים (אף עפ"י שקיימת מתחרה בשוק). גברת טל "מנהלת" המשמרת לא טרחה לענות לשיחתי ורק לאחר כ-40 דקות לערך לקחה את השיחה אך סירבה למסור לי פרטים לגביה אלא רק לאחר לחץ מתון מצידי מסרה לי את מס' העובד שלה: 10898 ובכל תוקף לא הסכימה למסור לי את שם המנהל שלה כנראה מפני שידעה שלא פעלה כשורה. במהלך השיחה שלי איתה הרימה את קולה ושכחה לרגע מי מקבל השירות ומי אמור לתת אותו... היא אמרה לי שהיא הסמכות הגבוהה ביותר איתה אני יכולה לשוחח ומעליה נמצא רק המנכ"ל (הזוי משהו...) החלטתי לא לוותר ופניתי בנושא לעיתונות ולמס' חברים אשר מקושרים לאמצעי התקשורת וכמו כן סיפרתי את הנושא במקום עבודתי אשר לא ממש נדמהו לשמוע על סיפורי זה לאחר שגם הם ניכוו מהשירות הגרוע של החברה... כמו כן בסיום השיחה עם טל אשר הגדירה עצמה כ"מנהלת" (כך לא צריכות להיראות הפנים של חברה בסדר גודל של "בזק בינלאומי")ניתן לי הסבר מפורט כיצד לפנות לדרג גבוה ממנה (אך ורק מנכ"ל) או לפניות הציבור ואמרה לי שאני יוכל להגיע דרך פניות אינטרנט ושאלה אותי: "לאיית לך את זה???" שזו חוצפה לכל הדעות!!! חשוב לציין שמי שיודע לתת שירות יודע לקבל שירות אך במקרה של טל המילה כנראה זרה לה...
בסה"כ הייתי מעוניינת לחדש מבצע ובאמת "לא האמנתי לאן הגעתי..."
לאחר מס' ימים וכמובן אין ספור פניות התפנה לשוחח עימי מנהל ממחלקת קשרי לקוחות אשר הטיח לי את האמת בפרצוף "אז את רוצה להיתנתק או לא..." החלטתי כרגע להישאר בחברה ללא התחייבות עד אשר אני אקבל את הצעת המחיר לה אני ממתינה מן החברה המתחרה משום שאני לא יכולה להשאיר את העסק שבבעלותנו ללא אינטרנט. מעולם לא ניתקלתי בשירות מחפיר כ"כ בחברה אשר עד לא מזמן הייתה בלעדית בשוק התקשורת והמוזר הוא שגם את אף אחד הדבר לא כ"כ מעניין והדרג שאיתו ניתן לשוחח בחברה כ"כ גדולה הוא המנכ"ל בכבודו ובעצמו שאני מניחה שהכשל השירותי הנ"ל איננו בראש מעייניו. אז אני פונה אליך מר אבי גבאי היקר מנכ"ל החברה למה אתה צריך להוציא כ"כ הרבה כספים מידי חודש אם לבסוף אתה הוא זה שצריך לעשות את העבודה השחורה???
עוגמת נפש כספית סוג הנזק :
התנצלות אישית ומיידית מידי מנהל בכיר בחברה + פיצוי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה