|
|
|
|
|
|
אחריות שנאי של מודם |
נושא התלונה: |
יום רביעי 27 ספטמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
באר שבע |
כתובת: |
מגדל שבע |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי שנאי ומודם מחנות בזק סטור בבאר שבע ועל השנאי היה מדבקה גדולה וברורה שכתוב עליה אחריות עד 09\2006 כאשר באתי להחליף אותו הפקידה טענה שאין אחריות כבר מזמן והמדבקה הינה מדבקה פנימית של בזק, חשוב לי לציין שהשנאי נשרף כבר בשנה הראשונה לשימוש ולא מיהרנו להחליף אותו כי ראינו במדבקה שיש לנו עדיין אחריות, ובאתי להחליף אותו החודש כדי שלא נפספס את האחריות. האם יכול להיות שהטענה מוצדקת והמדבקה הינה מדבקה פנימית של בזק, מה הקטע?? שלא ישימו מדבקה בכלל, למה להטעות את הלקוח?? יש מה לעשות??
|
יש אפשרות לחייב את בזק להחליף לי שנאי? |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק בינלאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
אלה שמעונוביץ אחראית פ |
שם ותפקיד: |
חברת בזק בינלאומי הינה חברה המספקת שירותים רבים וביניהם ספקית אינטרנט וספקית שיחות בינלאומיות. כאמור, בתלונת הלקוחה עולה כי, מדובר בציוד שנרכש דרך חברת בזק ועל כן אני מציעה לפנות ישירות לבזק על מנת להמשיך ולברר בנושא.
|
תגובה: |
כאמור לעיל |
פתרון: |
|
|
|