פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי רצון לנתק ואי חזרה מנציגי שימור לקוחות לאחר שיחות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏27 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אתמול בבוקר יצרתי קשר לנתק מנוי אינטרנט וכשהגעתי לשימור לקוחות ענה לי נציג עם מבטא ערבי שאני לא רשמתי את שמו וכשהוא שמע שאני רוצה לנתק ואני עובד בחברה מתחרה ואין לו סיכוי לשמר אותי מיד העביר אותי לשירות לקוחות בחזרה.
הגעתי לשירות לקוחות ואמרתי לנציגה שהעבירו אותי מסיבה לא מובנת והיא אמרה שהיא מעבירה שוב ונשארת איתי על הקו עד שיענה נציג ונבצע ועידה ( מה שלא קרה אבל לא נורא ). ענתה לי נציגה בשם רעות או רות ששמה שענה לי מישהו עם מבטא ערבי ושוב שמה אותי בהמתנה והעבירה אותי לנציג בשם סאלם שטוען שלא הוא העביר אבל בגלל שאני לא יודע את שם הנציג לא התווכחתי וסיפרתי את הסיפור מההתחלה אבל סאלם במקום להתמקד בבקשה שלי לנתק בחר לחפש את האשם שהעביר אותי בחזרה לשירות.
אמרתי לו שיעלה נציג בכיר לועידה ואספר לו את הסיפור שלא הוא יספוג את הניתוק אבל הוא שוב בחר להתעלם ושאל מתי בדיוק התקשרתי ואמרתי לו.
הוא הבטיח שהוא בעצמו חוזר אלי תוך שתי דקות לנייד האישי וכמובן זה לא קרה.
התקשרתי שוב היום בבוקר וענתה לי נציגה בשם דניאל שאמרה לי שבגלל שהוא לא חזר אני מפסיק לשלם ( ולא טרחה לומר מפסיק לגלוש וסגרה את האינטרנט ) ושסאלם בעצמו יחזור אלי לנתק במהלך היום. ביקשתי ממנה שוב לנתק ושיעבירו ניתוק משמה ( שלא תמדד על כך כי זה לא אשמתה שסאלם שקרן ) וגם היא התעקשה שסאלם יחזור.
עד עכשיו בשעה 22:15 אף אחד לא התקשר מה שמאוד מלחיץ שככה הדברים קורים ויש להם כ"א שלי!
ועוגמת נפש וכמובן שיחות מהנייד סוג הנזק :
ניתוק מיידי וזיכוי על החודש האחרון כפיצוי על השיחו פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
לאחר בדיקתי בנושא, נראה כי מר דסטניק פנה לחברתנו על מנת לבטל את מנוי האינטרנט שלו בתאריך 27/9/06. אולם המנוי נותק רק בתאריך 4/10/06.
ברצוני לציין כי ממועד פנייתו של מר דסטניק ועד למועד הניתוק בפועל, התשלום בעבור שירותי האינטרנט הוקפא.
בזק בינלאומי רואה בנושא השרות את הערך המרכזי של החברה וצר לי אם לא עמדנו במשימתנו זו .
כמו כן אציין כי הנושא טופל לשביעות רצונו של מר דסטניק.
תגובה:
האמור לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה