פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוב של בזק בינלאומי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, בזכות האתר נזכרתי במקרה המצער שקרה לי ועד היום לא ידעתי איך להציגו ולמי להפנותו, אשמח לעזרתכם.
המקרה: התחברתי ב 2004 לחיוג לחו"ל עם מבצע מעוד אטרקטיבי שהציעו לי נציגי בזק בינלאומי. עם הזמן גיליתי שאני לא מקבלת חשבון בזמן ושבו אין פירוט שיחות כפי שהובטח לי. כעבור זמן מה החלטתי להתנתק משירותיהם של חברה כשגיליתי שמחייבים אותי יותר ממה שצריך ובשיחה עם נציג וכך נאמר לי על ידו, כי ישנה תקלה ממערכת שגרמה לחישוב שגוי ובכך גילינו, כי לקחו ממני 86.04 ש"ח יותר! פניתי טלפונית רבות לחברה בבקשה שיחזירו לי את הכסף הנ"ל, הובטח לי ע"י מנהלים, בכירים ונציגים אחרים של החברה שנשלח אליי צ'ק עם על סך 86.04 ש"ח וכך קרוב לחודשיים שלוש טענו בפניי שאני אראה את הצ'ק בחודש הבא והבא והבא. כמובן לא קיבלתי כלום. פניתי שוב לחברה ונאמר לי שבחודש הבא (שוב) אני אראה את הזיכוי בחשבון בזק רגיל, אך גם לא קרה. בזמן הזה נאלצתי לשלם חשבון אחרון שהגיע מבזק בינלאומי על סך 34.81 ש"ח ובכך החוב שלהם כלפי התקזז ל 51.23. ב21 אוקטובר 2004 פניתי לחברה בכתב בבקשה שחזירו לי את כספי. חשוב לציין, כי התנתקתי משירותיהם של החברה ועד היום אין לי שום כוונות להשתמש בשירותיה. בתשובה שהגיע כחודש אחרי (16 לנובמבר 2004) משרית מנהלת פניות הציבור, נאמר, כי מאחר שלא בוצעו שיחות בינלאומיות מהקו הטלפון דרך בזק בינלאומי ובכך לא התקבל זיכוי לחשבוני. זאת למרות שאני מנותקת משרותי החברה והמבצע לא קיים יותר והמחירים גבוהים יותר. עד היום, למרות כל ההבטחות אני לא ראיתי את הכסף לא בחשבון, לא בצ'ק. דבר נוסף, בכל חברה נהוג לקחת מלקוח קנס ברגע שלא משלם בזמן! חברת בזק בינלאומי חייבת לי כסף קרוב לשנתיים והזיכוי שיש ללקוח שמנותק מהחברה נהוג להחזירבכל חברה, אך כנראה, לא בבזק בינלאומי. אומנם סכום קטן, אך אין לי כוונה שבב"ל תשתמש בכספי ולא תחזיר לי אותו, כי שוב, אין לי שום רצון להיות לקוח שלהם לעולם.
לסיכום, לחברת בזק בינלאומי יש 51.23 שקלים חדשים ששייכים לי. אשמח לקבל אותם בחזרה וכמובן שלא בזיכוי אלא בצ'ק שהובטח לי.
כספי סוג הנזק :
החזר ע"י שליחת צ'ק לביתי על סך 51.23 ש"ח פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
לאחר בדיקה בנושא נראה כי בנובמבר 04 נשלח לגברת גולוב מכתב, בעקבות שיחות קודמות עם נציגנו, המציין כי יתרת סכום הזיכוי, בסך האמור של 51.23 שח' יועבר לחשבונית בזק בינלאומי. לא התקבלה בחברתנו בקשה מצד גברת גולוב לשינוי אופן הזיכוי האמור. כמו כן לא התקבלו בחברתנו פניות בעקבות המכתב דבר המהווה אישור לאופן הזיכוי.
בעקבות בקשתה זו ושיחת בירור מול בנה שונה אופן הזיכוי להמחאה, אשר תשלח לידי גב' גולוב.

תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה