פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה מצד שירות לקוחות, גבייה בניגוד לעיסקה והתעלמות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש ספטמבר התקשרתי לשירות לקוחות בכדי לברר את תקפותו של מסלול שיחות מוזלות לארה"ב, מסלול אשר היינו מחוברים דרכו. בשיחה עם נציגת שירות לקוחות נאמר לי כי המסלול עדיין בתוקף וכי ניתן לבצע דרכו שיחות מוזלות לארה"ב. המסלול כלל מחיר מוזל של 14 דקות שיחה בתעריף של שקל אחד בלבד. לאחר שיחה זו, ביצענו במשך מספר ימים שיחות לארה"ב. בתום החודש קיבלנו חשבונית (מס' 060807025314) ולהפתעתנו הרבה נוכחנו לראות כי חוייבנו עבור שיחות אלו בתעריף רגיל ולא בתעריף האמור לעיל. לאחר שיחה עם נציגת שירות הלקוחות הובטח לי כי נזוכה בסכום הכסף שחוייב שלא במסגרת המסלול. לאחר המתנה של כחודש פנינו שוב לשירות הלקוחות בכדי לבדוק מה עלה בגורל הזיכוי, נציג שירות בשם שי אמר לי שבסופו של דבר אין אפשרות לזכות אותנו, ביקשתי לדבר עם מנהל. לאחר המתנה של כמה דקות, חזר אלי הנציג לאחר התייעצות עם המנהל שלו, ואמר לי כי נזוכה. לאחר כשבוע פנינו שוב לשירות הלקוחות ושוב נאמר לי כי אין אפשרות לזכות והוסיפו כי המסלול בוטל על ידנו לפני ביצוע השיחות הנ"ל. טענה זו אינה נכונה משום שלא רק שלא ביטלנו את המסלול, אפילו התקשרתי לוודא כי הוא אכן בתוקף וקיבלתי אישור על כך. ביקשתי לדבר עם מנהלת בשירות הלקוחות, לאחר כמה שעות חזרה אלי מנהלת והסברתי לה את השתלשלות האירועים. תשובתה היתה כי ביטלנו את המנוי ולכן אין אפשרות לזכות, הסברתי לה כי לא כך הדבר, אולם היא חזרה על דבריה מבלי להקשיב. אחזור ואציין כי מעולם לא ביטלתי את המנוי ולפני ביצוע השיחות התקשרתי לוודא כי אכן המסלול בתוקף. חברת בזק בינלאומי מטרטרת אותנו כבר שבועות בשיחות עקרות. כיצד יתכן הדבר שלאחר שהובטח לנו פעמיים כי נזוכה, הוחלט בסופו של דבר שלא לזכות אותנו!!! אציין כי אנו לקוחות מאוד מרוצים בשירות האינטרנט, ומעולם לא ציפינו לכזה יחס מזלזל כלקוחות בשירות השיחות הבינלאומיות.
כספי ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
ראשית ברצוני לציין כי במנויה של גב' פרדר קיימים 2 קווי טלפון, אשר שניהם נהנו בשלב זה או אחר מתוכנית הנחות בשיחות בינלאומיות של בזק בינלאומי.
לפי התיעוד הקיים במערכותינו ביום ה- 18/11/05 בחרה גב' פרדר להפסיק את תוכנית ההנחות באחד מהקווים אשר על שמה, בקו שמספרו 03-9654291 ואכן התוכנית והחיוב בגינה הופסקו מיום בקשתה. בעוד שבקו השני אשר על שמה המשיכה ליהנות משירותי תוכנית ההנחות.
לא נמצא תיעוד במערכותינו לבקשת גב' פרדר להצטרפות לתוכנית כלשהי בקו הנ"ל וזאת עד ליום ה- 4/10/06.
יחד עם זאת למען שביעות רצונה, זוכתה הגב' פרדר בגין שיחותיה בין התאריכים 14/9/06-19/9/06 מהקו האמור. הזיכוי הועבר לחשבון קו הטלפון שברשותה, והודעה בדבר סכום הזיכוי נמסרה ללקוחה.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה