פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום בגין אינטרנט שמעולם לא ניתן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
להפתעתי הרבה גיליתי כי חברת בזק בינלאומי גובה מכרטיס האשראי שברשותי מתאריך 2004 תשלום עבור שירותי אינטרנט שמעולם לא ניתן.
התקשרנו לחברה וענתה לנו נציגת שירות שאישרה כי אכן נגבה מכרטיס האשראי שברשותינו תשלום חודשי בגין שירותי אינטרנט ואישרה שמעולם לא השתמשנו בשירות זה, העיסקה כביכול בוצעה טלפונית ואין אישור לכך.
מעולם לא קיבלתי חשבונית ולא מכתב שאני לקוח שלהם.
בחברה אישרו לי החזר כספי של חודש אחד.
אני דורש החזר כספי מלא + ריבית והצמדה
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא + ריבית והצמדה פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
לאחר בדיקה מקיפה בנושא, נמצא כי החל מתאריך ה- 11/11/04, מר גולדמן הינו מנוי לחבילת הגלישה "adsl 750k- חצי שנה 39 ש"ח " של בזק בינלאומי. ברצוני לציין כי עם פתיחת המנוי נשלח מכתב הצטרפות הכולל שם משתמש נבחר, סיסמת גלישה ופרטי חבילת הגלישה.
בעת ההצטרפות נמסרו ע"י מר גולדמן פרטים שונים כגון – מספר זהות, פרטי אשראי וכדומה. כמו כן, מדי חודש חויב חשבונו באמצעות כרטיס האשראי, אולם במערכותינו לא נתקבלה פנייתו לבירור מהות החיובים וזאת עד ליום ה-28/12/06 ובמענה לפנייתו בוטל השירות.
לא נמצא מקום לזיכוי, אולם למען שביעות רצונו הוצע למר' גולדמן החזר בגובה דמי מנוי של 4 חודשים- הצעה לה סירב.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה