פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב לאחר בקשת ניתוק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5.8.05 ביקשתי לבטל את המנוי.
עליי לציין, לפני הניתוק מחיר המנוי היה 38 ש"ח בחודש.
בדקתי חודש לאחר מכן וראיתי שהחשבון אכן לא חויב.
בחודש סמטמבר 2006, בדקתי את חשבון הויזה והסתבר לי שחוייבתי ע"י בזק בינלאומי סך של 58 ש"ח באותו החודש. בדקתי חודשים קודמים וגיליתי שהחל מחודש נובמבר 2005, המשיכו בזק בינלאומי לחייב אותי כל חודש - בסך שהוא אפילו יותר גבוה מהסכום המקורי שנקבע לי. על כל החיובים הנ"ל לא קיבלתי חשבונית מעולם, ולא ידעתי שמחייבים אותי.
בכל התקופה הזאת, לאורך חודשי החיוב, לא השתמשתי באינטרנט, ואפילו הטלפון שעליו רשום המנוי נותק באותה התקופה- יש לכך הוכחות במחשבים של בזק בינלאומי.
דיברתי עם מוקדנית בחברה ונאמר לי שאני ביקשתי להקפיא את המנוי כאשר אני ביקשתי במפורשות לבטל את המנוי, שכן אין לי שימוש במחשב יותר, ואפילו ביטלתי את קו בטלפון בבית.
עליי לציין שפוטרתי מעבודתי כגננת במשרד החינוך הקצבה שנקבעה לי היא 1470 ש"ח לחודש, והחלטתי לצמצם את ההוצאות שלי ועל כן ביקשתי לבטל הכל.
אין לי כמעט הוצאות ואינני משתמשת בכרטיסי אשראי כמעט בכלל ולכן לא שמתי לב לחיובים, כל אותה תקופה.
השיטה של בזק בינלאומי היא לנסות לשכנע להקפיא ולא לבטל, ואני בכל זאת התעקשתי כל הזמן על ביטול ולא הקפאה, אין לי שום סיבה להקפיא ולחזור לאותו המנוי 3 חודשים אחר כך, כי אין לי מחשב יותר, וגם קו הטלפון שעליו היה המנוי בוטל.
גם כאשר שמתי לב לטעות וביקשתי לבטל לקח להם זמן עד שביטלו, ולא הסכימו לזכות אותי על כל התקופה שחייבו אותי לשווא.
בשיחה איתם הם אכן מסכימים שבאמת לא נעשתה גלישה מהמנוי בכל התקופה הזאת, וזה מוכח בנתוני המחשב שלהם, אך עדיין הם עומדים על שלהם ולא מוכנים לזכות.

בסופו של דבר יוצא שמעל שנה אני משלמת להם כל חודש על שירות שאני לא מקבלת, שביקשתי בפירוש לבטל, ואפילו סכום גבוה מהסכום המקורי שהיה לי איתם.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
ארז סיקלי אחראי פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
לאחר בדיקה מקיפה בנושא נמצא, כי על פי התיעוד הקיים במערכותינו ביום ה- 08.08.05, נתקבלה בקשת גברת דבוש לבטל את מנוי האינטרנט שברשותה. במעמד השיחה סוכם על הקפאת המנוי לתקופה בת שלושה חודשים, בעקבות פנייתה הוקפא השירות והחיוב בגינו הופסק, וכן נישלח מכתב המציין את סיכום השיחה לכתובת ביתה.
ביום ה- 26.9.06 פנתה בשנית גברת דבוש לבטל את המנוי, בעקבות פנייתה זו בוטל השירות.
ברצוני לציין כי גברת דבוש חויבה מידי חודש בכרטיס האשראי שברשותה ולא פנתה לחברתנו לבירור מהות החיובים.
לאור האמור לעיל, לא אוכל להיענות לבקשתה, ולזכותה.
תגובה:
אמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה