פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב של חודשים בכ"א שלא ניתן שירות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי למרכז שירות לקוחות עקב חיוב לא ידוע בכ"א + ביטלתי את השירות. היא טענה שיש גם לדבר עם נציג שימור לקוחות והשארתי מס' טלפון- היות והוא לא חזר אלי אחרי כמה ימים, חזרתי לשירות לקוחות ושאלתי למה נציג שימור לקוחות לא חוזר אלי - היא טענה שהוא חולה , ושאלתי אותה אם למרות שאני לא דיברתי איתו האם עדיין יורידו לי כסף והיא אמרה שלא אראה חיוב כי המנוי הופסק. הבחור של שימור לקוחות חזר אלי שהייתי בחו"ל (בסוף החודש) וטענתי שאם הוא רוצה שיתקשר אלי בעוד שבועים/שלוש שאני חוזרת לארץ.חודש שעבר ראיתי חיוב וגם החודש(שהחודש עוד לא הסתיים )אני רואה חיוב של בזק בנלאומי. עד היום הוא לא חזר אלי הבחור של שימור לקוחות. וכי אני לא רוצה שהוא יחזור אלי- כי לפי השיחה שהיום נהלתי עם בחור לפי מס' פניה 15583383 הוא טוען שהבחור הראשון טוען שאמרתי לו שאני רוצה לא להתנתק מהם- מאיפה הוא המציא דברים אלו. אני מנותקת מחברת גוונים-HOT כבר 3 חודשים ולא מחוברת לשום חברה אחרת.1) אני דורשת לשמוע את כל השיחות שניהלתי מס' פעמים עם מוקד שירות לקוחות+שימור לקוחות=4 שיחות.2)נא להוכיח שאכן אני השתמשתי בשירות זה .
החזרה של 2 חיובים קודמים פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה