פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין שיחות בינלאומיות שלא בהתאם לסיכום נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ב-8 בנובמבר עברתי דירה ושונה לי מס הטלפון מ-8340969 ל-8311848 קידומת 04.מבעוד מועד התקשרתי לבזק בינלאומי על מנת לבקש שיעבירו את הדיל שיש לי אצלם למס' החדש(14 דקות ב1 ש"ח) אמרו שהכל בסדר. שלושה ימים לאחר המעבר שוב התקשרתי לבדוק ושוב לאחר המתנה של שעתיים על הקו אמרו לי שהכל בסדר.וראה זה פלא בחיוב של חודש נובמבר בחשבון הבזק חויבתי בגין שיחות לחול לפי תאריף מירבי.התקשרתי לבזק בינלאומי והתריע על הטעות בשיחת וועידה עם בזק סוכם שבזק יוציאו חשבונית חדשה.הדבר לא קרה וחויבתי בבנק על מלוא הסכום. שוב צילצלתי לבזק בינלאומי וסוכם איתם שיזכו אותי ולהבא ישלחו לי ישירות הביתה חשבונית. כלום לא קרה וגם בחשבונית דצמבר חויבתי דרך בזק בתאריף מלא. בשיחה עם בזק בינלאומי טענו שהענין לא התעדכן עדין ויוציאו לי זיכוי.וכן סיכום בכתב.(סיכום כזה הובטח לי בכל השיחות הקודמות וכלום לא קרה. אני כבר אובדת עצות. לבזק בינלאומי אין משרד שאליו אוכל להגיע ואני מרגישה שאני נלחמת בטחנות רוח. כל שיחה נמשכת לפחות שעתים וכלום לא קורה. היום בגלל החיובים של בזק בינלאומי ניתקו לי את הקו בבזק.בבזק ביקשתי שלא יחייבו אותי יותר בגלל חיובים של בזק בינלאומי כי סוכם שאשלם להם ישירות אבל מה-בזק טוענים שהם חיבים לחיב בגין מה שבינלאומי מעביר להם-בקיצור בזק בינלאומי משתלטים על החשבון שלי בבזק-מה יהיה הסוף?
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
לאחר בדיקתי בנושא, נראה כי בעקבות העתקת הקו, תוכנית ההנחות בשיחות בינלאומיות ממנה נהנתה הגב' דוידוביץ, בשל תקלה טכנית, לא עברה בצורה תקינה לקו החדש.
לאחר פנייתה של הגב' דוידוביץ לחברתנו תלונתה טופלה והיא זוכתה בגין שיחותיה. אני מתנצלת שוב על תחושת אי הנעימות שנגרמה לה.
תגובה:
האמור לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה