פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מניעת התנתקות לאחר 3 שעות ממועד המכירה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפיני כמה ימים פניתי לנציג מכירות להתחבר לאינטרנט לאחר כמה שעות החלטתי שאינני מעוניינת במוצר וכאשר חזרתי אליהם אמרו לי שמשום שהמוצר הינו בהתחייבות לשנה לא ניתן לבטל את העסקה פניתי גם למחלקת קשרי לקוחות ושם ניסו למצוא לי פתרון אחר אבל עדיין אני לא מוכנה לקבל את זה לא יכול להיות שלצרכן אין אפשרות לחזור בו ... בכל מקום שמבצעים מכירה לצרכן יש 14 ימים שבהם יכול להחזיר את המוצר ללא התחייבות או בקנס של 5% מקסימום.
בפנייתי לחברה לא קיבלתי מענה בצורה שרציתי מה שהם יכלו לעשות זה להוזיל לי את מחיר החבילה ולשלוח לי מתנה סה"כ רציתי להתנתק לפני שהתחברתי לשרות בכלל אפילו לא השתמשתי במוצר זאת גניבה לאור יום
כספי סוג הנזק :
התנתקות מיידית פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
בזק בינלאומי מעמידה את שירותי הגישה לאינטרנט ללקוחותיה, באופן מידי מרגע ההצטרפות לשירות. לאור האמור, התחייבותו של לקוח שבחר להצטרף כמנוי לשירותי הגישה, במסגרת חבילה בה קבועה תקופת שירות מינימאלית, תכנס לתוקפה מיד במועד הצטרפותו לשירות. לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות.
גב' מוסקוביק בחרה להצטרף לחבילת " 750- ע"ז- צ'ופר 19.90 ש"ח לחודש", בה קבועה תקופת התחייבות של 12 חודשים לקבלת השירות.
כאמור, במידה ותבחר גב' מוסקוביק לבטל את שירותיה תחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה