פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא הוגן נושא התלונה:
דגן הרצל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏18 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקוה השחם 40 כתובת:
תיאור הבעיה:
ה]]צטרפתי לתכנית של 14 דקות לחול בשקל ולאחר מכן 29 אג לדקה ללא הגבלת זמן .מבלי לידע אותי הועלה המחיר ל79 אג .זאת גילתי לאחר 7 חודשים.לפי חשבוני בזק גבתה שלא בהגינות סך של 323.28 שח פניתי לבזק ובקשתי את כספי שנגזל הם החזירו 76.00 שח בלבד
כספי סוג הנזק :
החזר של כל הסכום שנלקח שלא בצדק פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
בזק בינלאומי כחברה עסקית, מתחשבת בשיקולים וגורמים מסחריים שונים לשם קביעת תעריפיה בעבור השירותים המגוונים אותם מספקת. מיום ה- 9/3/06 התעדכנו תעריפי המנויים בשיחות בינלאומיות בחברתנו.
למותר לציין, כי כל עדכון בתמחור נעשה בהתאם ובכפוף להוראות הדין.
בנוסף ברצוני לציין, כי כל לקוח אשר שויך לתוכנית זו או אחרת המשיך ליהנות ממלוא הטבת התוכנית.
מר דגן, אשר היה בתוכנית "שיחה בשקל", נהנה ממלוא הטבת התוכנית, אשר פרטיה: 14 דקות ראשונות בכל שיחה ב- 1 ₪ ומהדקה ה-15- בהתאם למחירון אליו משויך הלקוח. אדגיש כי, גם לאחר עדכון התמחור המשיך מר דגן ליהנות מהטבת התוכנית.
עם פנייתו לחברתנו ביום ה- 30/10/06, למען שביעות רצונו זוכה מר דגן בעבור תקופה בת 3 חודשים, בסך ההפרשים בגין שיחותיו אשר גלשו מעבר ל-14 דקות.
לאור האמור, לא נמצא מקום לזיכוי נוסף.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה