פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מסכימים לנתק ללא תשלום קנס נושא התלונה:
עטייה יפית שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏13 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-13.2.07 בשעה 10:30 בבוקר רכשתי חבילת אינטרנט במהירות גלישה 1.5 מגה מבזק בינלאומי.
לאחר כמה דקות ניסיתי לברר כמה מציעים על אותה חבילה בדיוק ב-013
להפתעתי התנאים היו יותר טובים וגם המחיר היה הרבה יותר נמוך כ-18 שקל בחודש ו-3 חודשים חינם מתנה.
כעבור שעה ביקשתי להתנתק ושוחחתי עם נציגת קשרי הלקוחות שניסתה לשכנע אותי להישאר בתוכנית ע"י הטבות שונות,התעקשתי להתנתק אך לא הצלחתי לשכנע אותה מספיק טוב שאני לא מעוניין בשירות-בכל אופן להתנתק לא הצלחתי.
שוב התקשרתי וניסיתי לדבר עם נציגה אחרת בכדי לפתור את הבעיה אבל ראו איזה פלא-אוטומטית העבירו אותי לנציגה שדיברה איתי ואף מסרו לי ברוב חוצפתם כי מכיוון שהיא רשומה כמטפלת בעניין היא חייבת לדבר איתי ולא אף נציג אחר,טוב, בצר לי נאלצתי לשוחח בשנית עם אותה נציגת קשרי לקוחות והיא אמרה כי מכיוון שאצלה במחשב אני מופיע כמחובר לשירות לא אוכל להתנתק ללא תשלום קנס בסכום של 260 ש"ח .
להזכירכם,לפני שעה בדיוק התחברתי אל 014 עדיין אני לא גולש במהירות המובטחת והשירות אולי מופיע במחשב של החברה אבל אותי זה לא מעניין כי את השירות אני עדיין לא קיבלתי ולכן יש לי את הזכות לבקש שינתקו אותי ללא חיוב.
בנוסף לא הייתי מחובר מעולם ל014 והעסקה שבוצעה אינה עסקת שדרוג ולכן בתור לקוח חדש יש לי 14 יום להתנתק.כל מאמציי לשכנעה כי אני רוצה להתנתק ללא תשלום קנס עלו בתוהו.
הנציגה התעקשה כי עליי לשלם את מלוא הקנס אף שבפועל עדיין לא קיבלתי את השירות עליו אני משלם.
הנציגה טענה כי אינה יכולה לנתק אותי ללא תשלום קנס מכיוון שאצלה במחשב מופיע כי אני מחובר כבר לשירות ומיכוון שזה אינטרנט מהיר אז יש לי רק 20 דקות להתחרט אחרת אני יחוייב אבל משום מה שכחה להזכיר זאת בעת שבצענו את העסקה.
אני רוצה להפנות את תשומת לבכם לחוק הגנת הצרכן התשמ"א: חוק הגנת הצרכן, התשמ"א - 1981
בעסקת סחר אלקטרוני מול עוסק ישראלי חלות הוראות הנוגעות למכר מרחוק, המספקות הגנות לצרכן , נותנות אפשרות לבטל את העסקה ומחייבות גילוי נאות של פרטיה.
מהי עסקת מכר מרחוק?
בס' 14 ג' לחוק נקבעו הוראות הנוגעות "לעסקאות מכר מרחוק" הכוללות עסקאות של מכר נכס או מתן שירות בעקבות שיווק מרחוק ללא נוכחות משותפת של הצדדים, "שיווק מרחוק" מוגדר כפניה של עוסק לצרכן באמצעות דואר, טלפון, רדיו, טלוויזיה, תקשורת אלקטרונית מכול סוג שהוא, פקסימליה, פרסום קטלוגים או מודעות וכיוצ"ב, במטרה להתקשר בעסקה שלא בנוכחות משותפת של הצדדים אלא באמצעים האמורים.
מה צריך המוכר לגלות לצרכן?
בהתאם לחוק הגנת הצרכן חלות על המוכר חובות גילוי פרטים בנוגע לשמו וכתובתו, התכונות העיקריות של הנכס או השירות, שם היצרן וארץ היצור, מחיר המוצר הכולל גם את הוצאות ההובלה, תנאי תשלום, מועדי אספקה, התקופה בה תהיה ההצעה בתוקף, האחריות לנכס, פרטים בדבר הזכות לבטל את העסקה ותנאים נוספים החלים על העסקה.
מתי ניתן לבטל?
הצרכן רשאי לבטל עסקה בנכס בתוך 14 יום מיום קבלת בנכס או ממועד קבלת הפרטים הנדרשים בחוק לפי המאוחר.
בעסקת שירות - בתוך 14 יום מביצוע העסקה ובלבד שהביטול נמסר יומיים לפחות לפני המועד בו צריך השירות להינתן.
לסיכום
ע"פ חוק זה בוצעה עסקת מכר מרחוק
ע"פ החוק הייתה צריכה הנציגה ליידע אותי בתור צרכן על הפרטים בדבר הזכות לבטל את העסקה - דבר שהיא לא טרחה לעשות.
ע"פ החוק נעשתה ביני לבין חברתכם עסקת שירות לכן מטבע הדברים באפשרותי לבטלה בתוך 14 יום .
אני מעוניין לבטל את העסקה באופן מיידי בטרם יחלפו 14 ימי העסקים זאת ללא תשלום קנס או תשלום אחר.
סביר להניח שביום מן הימים ארצה ליהנות מן השירותים אותם 014 מציעה
וחבל שמקרה מצער כזה יהרוס לי כוונה עתידית.

*המנוי הוא על שם ראובן עטייה
טרטורים,עלבון,עוגמת נפש ו סוג הנזק :
ביטול החבילה ללא קנס וללא גביית תשלום כלשהי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
בזק בינלאומי מעמידה את שירותי הגישה לאינטרנט ללקוחותיה, באופן מידי מרגע ההצטרפות לשירות. לאור האמור, התחייבותו של לקוח שבחר להצטרף כמנוי לשירותי הגישה, במסגרת חבילה בה קבועה תקופת שירות מינימאלית, תכנס לתוקפה מיד במועד הצטרפותו לשירות.
לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות.
מר עטיה בחר להצטרף לחבילת "1.5- מתב צ'ופר ב-9.90 ש"ח לחצי שנה", בה קבועה תקופת התחייבות של 12 חודשים לקבלת השירות. יחד עם זאת, לאחר שפנה ישירות לחברתנו נמצא לנכון לבטל את מנויו ללא חיוב ביתרת התשלומים.
תגובה:
האמור לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה