פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפסקת מנוי לאלתר לאחר 10 שעות מביצוע העסקה. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏16 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
שיזף 2 קרית עקרון כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום.
ביצעתי עימכם עיסקה בערב חמישי ( 15.2.07 ) למשך שנה.
נודה לי לאחר ביצוע העסקה שנותר לי 11 חודש התחייבות בספקית 012.
לאחר שזה נודע לי היתקשרתי בבוקר ( 16.2.07 ) לביטול עיסקה עימכם (014) בגלל התחייבות עם 012 אך לפי דבריי שירות הלקוחות אני בהתחייבות.
אך לא עברו 10 שעות מביצוע העסקה וכבר אי אפשר לבטל.
באותו ערב שביצעתי את העיסקה עמכם אמרו לי שמותר לבטל את העיסקה תוך 14 ימי עבודה אך כאשר באתי לבטל לא היה אפשרות לבטל.

עלבון+בזבז זמן. סוג הנזק :
היתנתקות מהחברה. פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
לאחר בדיקתי בנושא אציין, כי בזק בינלאומי כחברת אינטרנט מספקת ללקוחותיה את שירותי הגלישה באופן מידי, מרגע ההצטרפות לשירותיה.
לאור האמור, במידה ולקוח בוחר להתחבר לחבילת גלישה בעלת תקופת התחייבות מסוימת, כניסת תוקף ההתחייבות הינו מיידי. במידה ולקוח מעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות.
בעקבות פנייתה של הגב' מושקוביץ ישירות לחברתנו, למען שביעות רצונה בוטל מנוי האינטרנט אשר על שמה.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה