פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מצד מחלקת קשרי לקוחות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9/2/07 שוחחתי עם נציגת קשרי לקוחות של בזק בינלאומי בשם מרינה.
רציתי להתנק מהשירות בסופו של תהליך הסכמתי לתנאי מבצע.
ביום א' התקשרתי כדי להודיע למרינה על ביטול העסקה.אך היא לא חזרה אלי וכצפוי
התקשרה אחרי שבוע אך לא הייתי זמינה אז היא השאירה הודעה במשיבון.כמובן שהיא לא טרחה לחזור אליי בשנית עד שהגעתי למחלקת ק''ש ושוחתתי עם נציגה בשם אלינור היא נופפה בהתחייבות שלי כלפי החברה-אבל אני שואלת את עצמי והם ממלאים את חלקם בהתחייבות כלפי כלקוחה?
השיחה עם מרינה רק הוכיחה ששום דבר לא מעניין אותם ואותה כנציגת ק''ש אלא רק לקבל את העמלה שלה על השימור שלי!!!
אנימאוכזבת שנית מהשירות! יש לציין שחיפשתי מספר פעמים את מרינה אך היא ממשיכה להתעלם.!
עוגמת נפש סוג הנזק :
שחרורי מהתחייבות בעל כורחי!! והתנצלות! פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
ארז סיקלי אחראי פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
לאחר בדיקה מקיפה בנושא נמצא, כי לפי התיעוד הקיים במערכותינו ביום 09.02.07, נתקבלה בקשת גברת פיינזילבר לבטל את מנוי האינטרנט שברשותה. במעמד השיחה סוכם על הקפאת המנוי לתקופה בת שלושה חודשים, בעקבות פנייתה ביום זה הוקפא השירות והחיוב בגינו הופסק.
על פי רישומינו ביום ה- 11.2.07, התקבל מייל מגברת פיינזילבר לביטול שירות האינטרנט שברשותה, עוד באותו היום נציגינו חזרו טלפונית לבית הלקוחה לטיפול בפנייתה אולם נמסר לנציגינו כי לא פנו לחברתנו במייל או בדרך אחרת.
ביום ה- 15.2.07, פנתה בשנית גברת פיינזילבר לבטל את המנוי, בעקבות פנייתה זו השירות בוטל.
ברצוני להדגיש כי מרגע ההקפאה לא ניגבה תשלום בגין שירות האינטרנט שהיה ברשותה.
בזק בינלאומי שמה לפניה את נושא השירות במעלה הראשונה וצר לי אם לא עמדנו במשימתנו זו.
אני מתנצל על תחושת אי הנעימות שנגרמה לגברת פינזילבר
תגובה:
האומר לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה