ארז סיקלי אחראי פניות |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
לאחר בדיקה מקיפה בנושא נמצא, כי לפי התיעוד הקיים במערכותינו ביום 09.02.07, נתקבלה בקשת גברת פיינזילבר לבטל את מנוי האינטרנט שברשותה. במעמד השיחה סוכם על הקפאת המנוי לתקופה בת שלושה חודשים, בעקבות פנייתה ביום זה הוקפא השירות והחיוב בגינו הופסק.
על פי רישומינו ביום ה- 11.2.07, התקבל מייל מגברת פיינזילבר לביטול שירות האינטרנט שברשותה, עוד באותו היום נציגינו חזרו טלפונית לבית הלקוחה לטיפול בפנייתה אולם נמסר לנציגינו כי לא פנו לחברתנו במייל או בדרך אחרת.
ביום ה- 15.2.07, פנתה בשנית גברת פיינזילבר לבטל את המנוי, בעקבות פנייתה זו השירות בוטל.
ברצוני להדגיש כי מרגע ההקפאה לא ניגבה תשלום בגין שירות האינטרנט שהיה ברשותה.
בזק בינלאומי שמה לפניה את נושא השירות במעלה הראשונה וצר לי אם לא עמדנו במשימתנו זו.
אני מתנצל על תחושת אי הנעימות שנגרמה לגברת פינזילבר
|
תגובה: |
האומר לעיל |
פתרון: |
|
|