פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין עיתון ערב נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
בשנת 2003 התחברנו לשירות האינטרנט של בזק בינלאומי אך ורק לשירות האינטרנט.
לפני כחודש בשיחה עם נציג מבזק בינלאומי התברר לי כי במשך כל השנים חברת בזק בינלאומי חייבה אותנו בנוסף לחיבור לאינטרנט גם בעיתון ערב בסך 29 בכל חודש ללא בקשתנו וידיעתנו בנושא.
ראוי לציין כי לעולם לא נשלח אלינו דואר בנושא שהתחברנו ואנו מסכימים ויודעים כי אנו מחוייבים בגין העיתון.
לאחר בירור מול בזק החברה טוענת שהם שלחואת כל החשבוניות לתיבת דואר אלקטרונית שלעולם לא נפתחה על ידינו וכן הם מציעים לנו פיצוי בכךשהם יחזירו לנו שלושה חודשים אחורה.
לאחר אי הסכמתנו פנינו לפניות לציבור של החברה על ידי פקס והם שלחו לנו תשובה שאנחנו ביקשנו וזה הבעיה שלנו - דבר שלעולם לא נעשה.
אבקש את עזרתכם לתיקון העוול שנעשה על ידי החברה שכן כל חברה יכולה לטעון שנעשתה עסקה או אפילו אם לא נעשתה עסקה והנציג בטעות (או שלא בטעות בשביל לקבל עמלה נוספת) אנו שלקוחות נצטרך לשלם.
תודה רבה
כספי סוג הנזק :
כ-29 ש"ח לכל חודש מאז שנת 2003 והתנצלות בכתב פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
לאחר בדיקה מקיפה, נמצא כי ע"פ הרישומים במערכותינו, ביום ה-20/8/02, הצטרפה גב' קליבנסקי לשירותי האינטרנט של בזק בינלאומי ולמגזין "הערב".
יש לציין כי ההתחברות לשירות נעשית לבקשת הלקוח ובאישורו בלבד.
עד ליום ה- 30/1/07 לא נמצא תיעוד לבקשת הלקוחה להפסקת שירות מגזין הערב. בעקבות פנייתה ביום זה הופסקה הפצת המגזין ללקוחה והחיוב בגינו.
כמו כן, למען שביעות רצונה הוצע ללקוחה החזר בגין 4 חודשי דמי מנוי, הצעה לה בחרה לסרב.
לאור האמור, לא נמצא מקום לזיכוי.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה