פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בטעות עקב טעות במרכזיה נושא התלונה:
אזי ליאור שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏06 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש ספטמבר עשיתי מבצע בחברת "קווי זהב" של 10 שקל לחודש ודיבור ללא הגבלה לארה"ב וחו"ל.
כעובד חברת בזק (ולא בינלאומי") ידעתי כי יש דבר שנקרא קישור לחברת תקשורת בינלאומית ולכן לפני המבצע וידאתי דרך 199 כי אני מקושר לקווי זהב, ואכן הדבר אושר על ידם.
לאחר ההרשמה למבצע חייגתי 00 שאומר למרכזיה להתקשר לחו"ל דרך החברה שאני מקושר אליה, מה שהיה אמור להיות קווי זהב.
לאחר כחודש קיבלתי לביתי חשבון טלפון של בזק ובו היה רשום חיוב בסך 70 שקל לחברת בזקבינלאומי.
לאחר יצירת קשר עם בזקבנלאומי הציגה אמרה לי שהיא אכן רואה בפירוט השיחות כי השיחות התבצעו דרכם, מה שישר הדליק לי נורה אדומה כי יש קישור לא טוב במרכזיה, פתחתי פנייה לפניות הציבור בבזק בינלאומי ואמרו לי שהטיפול יקח 14 ימי עבודה.
לאחר כחודש בו הם לא יצרו איתי קשר, בדקתי במערכות שיש לי גישה אליהם בחברת בזק ואכן נעשה בירור מול המרכזייה ואכן הקישור לא היה תקין במרכזיה, במקום להיות מקושר לקווי זהב, הייתי מקושר בטעות (טעות של המרכזייה) לבזקבינלאומי. (למרות שלפי הרישום שממנו שאבה הנציגה של 199 את המידע היה נכון, היה רשום בפירוש קווי זהב!)
יצרתי קשר עם בזק בינלאומי שוב ונאמר לי שאני צריך לפנות לקווי זהב כי הם החברה שצריכה לזכות אותי (למרות שהם לא אלה שחייבו אותי) וכי העניין עדיין בטיפול (אחרי חודש!) של פניות הציבור.
אחרי יומיים שוב פעם התקשרתי כי לא קיבלתי את התשובה שלהם ואמרו לי שיש זיכוי.
בדיוק באותו זמן קיבלתי חשבון של חודש אחרי ובוא היה חיוב נוסף של בזקבינלאומי (שקשור לאותה סדרת שיחות שהתבצעו דרך הקישור הלא נכון) של 107 שקל נוספים.
לפני כשבועיים קיבלתי חשבון נוסף ובו רשום כי בזקבינלאומי שמחה להודיע כי זיכתה אותי בגובה של 47 שקל.
מלא בזעם פניתי אליהם שוב, ושאלתי "על שום מה???"
למה אני כלקוח תמים צריך לסבול מסחבת/טירטור ומזיכוי חלקי בעוד אני לא עשיתי שום טעות מצידי, והייתה תקלה/פשלה במרכזייה?
לנציגה לא הייתה תשובה ולכן ביקשתי אחראי, היא אמרה לי שהוא יחזור אלי היום לנייד, אבל עד עכשיו (23:00 בלילה כשהם עובדים עד 22:00) לא התקשר שום טלפון מצידם. עוד כשביקשתי אחראי ביקשתי לצפי שבו האחראי יתקשר, אבל היא אמרה לי כי אין צפי, וכי הוא יחזור אלי עוד היום.. (מה שלא קרה)
גם בשיחות ביניים שלא הזכרתי נציגות של בזק בינלאומי אמרו כמה פעמים כי הן צריכות לבדוק ויחזרו אלי עם תשובה, תשובה או טלפון כמובן שלא התקבלו...
בתור עובד בזק (במוקד ה ADSL) אני מזועזע מרמת שירות הלקוחות של חברת בזק בינלאומי.
בכלל, כל ההתנהלות הזאתי על חשבון הלקוח וההתכחשות לזיכוי לקוח שחויב שלא כדין וכספו שבוי תחת ידם היא ממש מתחת לכל ביקורת.
בתור אחת החברות עם מס' הלקוחות הגבוה ביותר בתחום בזק בינלאומי צריכה להתבייש בשירות הלקוחות שלה.
אני כמובן לא יוותר וינסה שוב מחר לדבר עם אחראי, למה חייב להיות לסיפור הזה סוף, העניין מתנהל כבר למעלה מ3 חודשים והזיכוי בסך 47 שקל ממש לא לעניין.
אשמח אם תועילו לעזור לי בכל דרך שהיא, תודה.
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא של הסכום שחויב + פיצוי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אורטל זוהר-וולף - מנהל שם ותפקיד:
על פי הסכם הקיים בין מפעילי התקשורת הבינלאומית, במקרים מעין אלה (ניתוב שגוי), הלקוח מופנה לחברה אליה ביקש להשתייך, על מנת שתטפל בפנייתו.
במקרה זה, לאחר פנייתה של קווי זהב אלינו זוכה הלקוח, כחלק מזיכוי כולל אותו יקבל מקווי זהב, כאמור על פי ההסכם הנ"ל.
תגובה:
לקבלת הזיכוי המלא אנו ממליצים ללקוח לפנות כאמור לחברת קווי זהב האמונה להסדיר נושא זה, במקביל אנו נפעל גם לבקשה זו מול קווי זהב, למען שביעות רצון הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה