פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות בהוראת קבע< נושא התלונה:
אסף יצחק שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שמי יצחק אסף תז 59207332
עקב טעות/אי החברה גבתה ממני 1424 שקלים בהוראות קבע דרך לאומי ויזה החל ממרץ 30.06.2004
ייתכן כי מקור הבעיה בעניין שלפני תקופה זו הייתי מנוי בעסקה של YES-WOW, המודם הוחזר לבזק סניף ראשון לציון, ואני משוכנע שגם הודעתי להם על כך לכם, רק שהמוקדן שלהם שלא מופיע לו על זה הודעה במחשב. כמה חבל.
אני כל הזמן הזה בטעות חשבתי שהחיובים הם בגין שיחות בילאומיות או שירותים אחרים של בני המשפחה שלי, ופשוט לא שערתי שזה החיוב. אשתי לאחרונה הפנתה את תשומת ליבי לעניין אחרי שבדקנו את החיובים בויזה.
אני אבא ל - 3 ילדים, ועובד קשה לפרנסתי. אין שום סיבה שאני אשלם על שירות שלא קיבלתי וגם ולא מימשתי מעולם, ובכלל בהסכם שהיה עם חברת YES. ועם שותפות של בזק.
אני גם סבור שלא יאה לגבות כספים בגין שירות ושיתוף פעולה עסקי שהופסק, ויש להם מידע על כך (הם יודעים בדיוק מתי הפסקתי לגלוש דרכם, ומתי החזרתי את המודם). אם הם ידעו לשתף פעולה עם בזק ו - YES על מנת להכניס מינויים חדשים, מן הראוי היה ששיתוף פעולה זה יהיה גם בעת הפסקת השירות (אפילו שאין להם לדבריהם תעוד במחשב על הפניה שלי).
אבקש אתכם בכל לשון של בקשה לזכות אותי בהתאמה בהקדם בכל הסכום.
כספי סוג הנזק :
החזר מיידי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
לפי התיעוד הקיים במערכותינו, ביום 22/2/05 נתקבלה בקשת מר אסף להצטרף כמנוי לשירותי הגישה לאינטרנט של בזק בינלאומי.
ברצוני לציין, כי במסגרת חבילת גלישה זו דמי המנוי החודשיים נגבים ללא תלות בשימוש בשירות בפועל.
על פי רישומנו עד ליום 25/4/07, לא נמצא תיעוד לבקשת מר אסף להפסקת השירות שברשותו. בעקבות פנייתו ביום זה הופסק השירות והחיוב בגינו.
לאור האמור לא נמצא מקום לזיכוי. יחד עם זאת למען שביעות רצונו, זוכה מר אסף בגין החיוב עבור דמי מנוי לתקופה של 4 חודשים. תקופה זו מהווה פרק זמן סביר ללקוח, לבדוק את חיוביו החודשיים."
תגובה:
האמור לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה