פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מוכנים לנתק אותי !!! נושא התלונה:
* איווט שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏05 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אמא שלי לקוחה שהתחברה לבזק בינלאומי ביום חמישי ה26.4.07 והובטח לי שעד 24 שעות תיהיה לי האפשרות לגלוש דרכם אך כמובן זה לא קרה עד היום ה 1.5.07 ולכן חזרתי להשתמש דרך החברה הישנה והטובה שלי אינטרנט זהב
יצרתי קשר ביום א-ה 29.4.07 ( כעבור שלושה ימים ) אך בזק בין לאומי לא מוכנים לנתק אותי ללא קנס למרות שהם לא סיפקו לי את השירות ולמרות שעוד לא עבר אפילו שבוע אחד !!! ולמרות שלא גלשתי הם רוצים לקנוס אותי בסך של 200 שקלם
ממש בושה .... היום התקשרתי שוב ונתנו לי להמתין שעתיים על הקו ואני נשבע שאני לא מגזים בזמן..... דיברתי עם נציג שימור בשם אייל דוד אשר יבש לי את הצורה לא הסכים לתת לי מספר פקס לתלונה ולא הסכים לתת לי את המספר של המנכ'ל שלהם בשביל להתלונן
נציג זה הציג עצמו כמנהל למרות שהוא לא היה מנהל
כאשר התעקשתי לדבר עם מנהל העבירו אתי שוב לנציג שלא יודע מה הוא מדבר ואומר דברים שונים מהנציג הקודם מדבר בטונים לא יפים ומרים את הקול שלו
חברים עדין לא נותקתי מהם הם פששוט חושבים שהם מעל החוק

היזהרו מפניהם
הפסד יום עבודה בשביל לנתק סוג הנזק :
ניתוק מיידי ללא עלויות + מכתב התנצלות פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
בזק בינלאומי מעמידה את שירותי הגישה לאינטרנט ללקוחותיה, באופן מידי מרגע ההצטרפות לשירות. לאור האמור, התחייבותו של לקוח שבחר להצטרף כמנוי לשירותי הגישה, במסגרת חבילה בה קבועה תקופת שירות מינימאלית, תכנס לתוקפה מיד במועד הצטרפותו לשירות. לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות. גב' שולומון בחרה להצטרף לחבילת "1.5-תבל- מבצע באנדל הוט", בה קבועה תקופת התחייבות של 12 חודשים לקבלת השירות. יחד עם זאת, לאחר שפנתה ישירות לחברתנו נמצא לנכון לבטל את מנויה ללא חיוב ביתרת התשלומים. תגובה:
האמור לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה