פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנה למשפט מעו"ד של חברת בזק בינלאומי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
2/4/2007: קיבלתי מכתב ממשרד עו"ד סיוון המייצג את חברת בזק בינלאומי המתאר חוב על סך 1,600 ₪ בגין שימוש באינטרנט.
בשיחתי עם מזכירת המשרד (דנית) הבהרתי כי זוהי פניה ראשונה של החברה בנושא ולא ידוע לי על הסכום הנ"ל. מסרתי שאבדוק זאת למול החברה עצמה.
8/4/2007: יצרתי קשר עם עמית מהשירות הטלפונית של בזק בינלאומי במטרה לבדוק את סיבת החיוב אך נמסר לי שבשל העובדה שהטיפול הועבר למשרד עו"ד אין באפשרותו לעזור לי או להעביר לי מידע.
8/4/2007: שוחחתי בשנית עם דנית ממשרד עו"ד וביקשתי אינפורמציה נוספת לגבי פרטי החוב. זו, שמיאנה לענות לשאלותיי בטענה כי לא מעבירה פרטים בשנית מצאה לנכון לטרוק את השפורפרת.
בכדי להימנע מחיכוכים נוספים ובגלל חוסר הוודאות והבהירות האופף את הסיפור יצרתי עימה שוב קשר טלפוני והסכמתי להעביר פרטי כרטיס אשראי על מנת לסגור את החוב.
לאחר מתן פרטי הכרטיס לחיוב נוכחתי לדעת שמדובר על התקופה שבין 2/2002-7/2003 – תקופה שכלל לא הייתי בארץ אלא שהיתי בחו"ל.
חשוב לציין, שטרם יציאתי מהארץ יצרתי קשר עם בזק בינלאומי על מנת לבטל את שירות האינטרנט והתבקשתי לשלוח פקס לביטול. לצערי, אין בידי את הפקס המדובר אך כל זאת בוצע בוודאות.
1. מהי סיבת החוב בהתחשב בכך שמדובר בתקופה שלא שהיתי בארץ?
2. מדוע המתינה חברת בזק בינלאומי כ - 5 שנים בכדי לגבות את החוב המדובר אם במשך כל התקופה היו לחברה פרטים מלאים (מס' טלפון, כתובת מגורים, כתובת דואר אלקטרוני – במצב היפותטי שבו חשבון האינטרנט שלי פעיל כטענתם) והיה בידה את האפשרות ליצור קשר ולהסדיר את החוב טרם צבר פיגורים וריבית.
3. טרם יציאתי מהארץ ביטלתי במקביל גם את חשבון הבנק. ברור שאם בוטל כרטיס אשראי שהוא פועל יוצא של חשבון בנק מסוים יוצרת חברת האשראי קשר עם הספקים (בעניינינו – בזק בינלאומי) ומודיעה לה על ביטול אמצעי תשלום לטיפולה. אם כך, מדוע התמהמהה בזק בינלאומי 7 חודשים (לטענתה) עד שנסגר החשבון באם קיבלה התראה מחברת האשראי.

יש בידי מסמכים המוכיחים כי לא הייתי בארץ בתאריכים הנ"ל וכן שסגרתי חשבונות נוספים כגון חשבון בנק, חוזה דירה שבה גרתי בשכירות שממנה כביכול היה שימוש באינטרנט וכד'.

ביטול התביעה פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ - אחראית שם ותפקיד:
בדיקה במערכותינו העלתה כי מר צדיקים הינו לקוח של בזק בינלאומי בשירותי הגישה לאינטרנט וזאת מיום ה- 20/02/2002 .
אציין, כי במסגרת חבילות הגלישה דמי המנוי החודשיים נגבים ללא תלות בשימוש בשירות בפועל.
לא נמצאה במערכותינו כל בקשה מצידו של מר צדיקים להפסקת השירות, יתרה מזאת שירותיו הופסקו ביוזמת בזק בינלאומי בשל אי תשלום. מאחר וניסיונותינו לגביית החוב לא צלחו, הועבר תיקו של מר צדיקים להמשך טיפול. לאור האמור, לא נמצא מקום לזיכוי.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה