פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עבודה בעניים נושא התלונה:
כהן ערן שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ליפניי כ-6 חודשים התקשרתי לנציגי החברה במטרה להיתנתק מין השרות לאחר משא של ניסיונות שיכנוע כיבלתי את מבוקשי אך התקילו אותי בכך שהחברה החליתה להקפיא לי את מנוי האינטרנט לתקופה של שלשה חודשים חודשים לאחר ההיתנתקות נוכחתי לראות בחשבוני ניסיון לחיוב התקשרתי לברר את פשר הדבר
ונתבשרתי לגלות שהם מנסים ליכבול אותי אליהם בצורה מחרידה נאמר לי בשיחה אם הנציג כי המנוי אופשר באופן אוטומטי כ-3 חודשים ליפניי השיחה הנוחכית וכי אים אני רוצא להיתנתק אני אני יאלץ לשלם את אפרשיי שלשת החודשים שחודש אחד כבר חויב אבל אם אני יסכים להתחבר מחדש אני יקבל זיכוי כלשהו פלוס תנאים טובים הודה לכם מראש על טיפול הבעיה
ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על סך החוב ושקתט נפשי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
בדיקה במערכותינו העלתה כי ביום ה- 13/11/06, פנה מר כהן לחברתנו על מנת לבטל את שירותיו, במסגרת פנייתו החליט להקפיא את מנויו לתקופה מקסימלית של 3 חודשים.
ברצוני לציין כי מועד ההפשרה הינו אוטומטי, יתרה מזאת, נשלח למר כהן מכתב המפרט את תנאי ההקפאה ומועד ההפשרה.
ביום ה- 13/5/07 פנה מר כהן לביטול שירותיו ולבקשתו בוטל השירות והחיוב בגינו.
לאור האמור לא נמצא מקום לזיכוי.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה