פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נסיון שכנוע שיקרי - חיוג לחו"ל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בשיחה שבוצע להורי המבוגרים , נאמר להם על ידי נציגת השרות כי מסלולם לחיוג לחו"ל הסתיים .
כמובן שהוצע להם תוכנית חילופית , והם ללא כל שאלות הסכימו לתנאים .
יש לציין שאני כבר מנוי מעל 3 שנים דרך קווי זהב ומאוד מרוצה.
לאחר שנודע לי הדבר יצרתי קשר עם החברה , ולאחר דין ודברים , ועם קצת עצבים ,
ורק אחרי שעברנו לבחירים , הוסכם לא לחייב אותנו על החלק היחסי .
בעבר המאוד רחוק היינו מנויים של בזק בין לאומי , ובחיים לא יצא לי להתקל בנציגת שרות שמייצגת חברה מכובדת , ועובדת על האוכלוסיה המבוגרת כדי לזכות בתמלוגים .

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
בדיקה במערכותינו העלתה, כי על הקו האמור הייתה תוכנית הנחות בשיחות בינלאומיות של בזק בינלאומי וזאת מיום ה- 10/7/03. עוד אציין, כי נמצא שנעשה שימוש בשירותינו.
בשיחה אותה מציין מר מצליח, הוצע להוריו לעדכן את תוכנית ההנחות לתוכנית חדשה ואטרקטיבית, מאחר והתקבלה הסכמתכם צורפו לתוכנית החדשה.
לכשהתקבלה בקשה מצדם להפסקת התוכנית ביום ה- 23/2/07 , התוכנית והחיוב בגינה הופסקו.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה