פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שלוש תעריף ללא הודעה נושא התלונה:
דגן הרצל שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
השחם 40 פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
בזק בינלאומי הציע לנו תכנית לחול בעלות של 14 דקות ראשונות ב1 שקל. ולאחר מכאן כל דקה ב29 אג .ללא הודעה הועלה המחיר ל72 אג במקום 29 אג .גילנו זאת רק לאחר 9 חודשים סך הסכום שנגבה לא ביושר.324 שקל לאחר שיחות רבות שקימתי עם בזק בינלאומי.החזירו לנו רק 76 שקלים.יש לצין שאנו ננסה לקבל את כספנו שנגבה לא ביושר בכל דרך אפשרית גם דרך בית המשפט.מאז המקרה איננו מתקשרים לחול דרך בזק כך ששכרם יצא בהפסדם
כספי סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
אין לי אלא לחזור על האמור בתשובתי הקודמת מיום ה- 7/3/07: בזק בינלאומי כחברה עסקית, מתחשבת בשיקולים וגורמים מסחריים שונים לשם קביעת תעריפיה בעבור השירותים המגוונים אותם מספקת. מיום ה- 9/3/06 התעדכנו תעריפי המנויים בשיחות בינלאומיות בחברתנו.
למותר לציין, כי כל עדכון בתמחור נעשה בהתאם ובכפוף להוראות הדין.
בנוסף ברצוני לציין, כי כל לקוח אשר שויך לתוכנית זו או אחרת המשיך ליהנות ממלוא הטבת התוכנית.
מר דגן, אשר היה בתוכנית "שיחה בשקל", נהנה ממלוא הטבת התוכנית, אשר פרטיה: 14 דקות ראשונות בכל שיחה ב- 1 ₪ ומהדקה ה-15- בהתאם למחירון אליו משויך הלקוח.
אדגיש כי, גם לאחר עדכון התמחור המשיך מר דגן ליהנות מהטבת התוכנית.
עם פנייתו לחברתנו ביום ה- 30/10/06, למען שביעות רצונו זוכה מר דגן בעבור תקופה בת 3 חודשים, בסך ההפרשים בגין שיחותיו אשר גלשו מעבר ל-14 דקות.
לאור האמור, לא נמצא מקום לזיכוי נוסף.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה