פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מוצדק והוספת ריבית נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏05 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך ה-26/3 התקשרתי לבזק בנלאומי על מנת להסדיר תשלום של 168 ש"ח שהיה לי על שימוש בכרטיס חיוג מחו"ל.
נתתי את פרטי כרטיס האשראי וקיבלתי מספר אסמכתא כאישור על התשלום.
לאחר כחודש קיבלתי שוב מכתב שמציין כי לא שילמתי עם ריבית והתראה על נקיטת תהליכים משפטיים, ישנו סעיף שציין כי אם כבר שילמתי את החוב עלי לראות פנייה זאת כמבוטלת- וכך עשיתי.
לאחר כחודשיים התחילו להתקשר לאימי(משום מה אליה) ולומר לה שיש לה חוב,
היא אמרה שבכלל אין לה כרטיס חיוג והיא משלמת תמיד בהוראת קבע, לאחר מספר טלפונים שנדנדו לה הם אמרו שהיתה טעות וכנראה אניהוא בעל החוב.
יצרתי קשר(27/5) ובבזק אמרו שהמקרה עבר לטיפול אצל עו"ד ועלי ליצור איתו קשר.
יצרתי קשר(5/6) עם העו"ד כ- 5 פעמים עד שהואילו בטובם למצוא את התיק שלי.
הסברתי את המקרה וגם ציינתי שבררתי בחברת האשראי- שם טענו כי באותו היום נתקבל אישור על החיוב הנ"ל אך לא נעשה חיוב בפועל- משמע טעות של הנציגה בטלפון.
ציינתי כי אני מוכן לשלם את החוב המקורי כמובן ולא את הריביות.
לאחר בירור העו"ד חזרה אלי ואמרה שאכן נעשתה טעות והם מוכנים לעשות לי הנחה ועלי לשלם 175 ש"ח, 7 ש"ח יותר מהחוב שלי.
אמרתי שאני לא מוכן, והעו"ד שאל אותי למה בשביל כמה שקלים אני עושה עניין ומשאיר את התיק פתוח.
כמובן שלאורך כל הטיפול הייתי צריך לרדוף אחרי בזק והעו"ד, ההתייחסות הייתה שוב ושוב כאילו כל הסיפור באשמתי ועלי לשלם את החוב.
ביזבזתי שעות בשיחות והמתנות בכדי להסדיר את העניין, ובנוסף נדנדו והלחיצו את אימי שלא לצורך בגלל בירוקרטיה ואי סדר במערכת שלהם.
מיותר לציין שאני מתכוון להפסיק את השימוש או כל התקשרות אחרת עם בזק בנלאומי.
עוגמת נפש+ כספי סוג הנזק :
שיעזבו אותי בשקט, אני לא מוכן לשלם חובות שלא באשמתי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
בדיקה במערכותינו העלתה כי מר שחם הסדיר את חובו ב- 26/3/07, אולם בשל תקלה טכנית החיוב לא נגבה בפועל.
לאחר שפנה מר שחם ישירות לחברתנו הוסדרה גביית התשלום, ללא הריביות או הוצאות נוספות.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר שחם.
הודעה הועברה גם ישרות למר שחם.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה