פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב לנתק ולא לחייב עבור השרות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שמי פינה שפירא- אני מטפלת בתלונה עבור אימי ז'ניה שוורץ
אימי פנסיונרית בת 78 ביקשה להתקין בביתה מחשב עם אינטרנט.
בעלי טיפל בכל הנושאים הקשורים.
בעלי יצר קשר עם חברת YES כדי לקבל את התשתית על קו טלפון קיים ונאמר לו שהוא חופשי לבחור כל ספק אינטרנט שהוא רוצה.
באותה הזדמנות שאלה אותו נציגת YES האם אפשר שנציג בזק בינלאומי יצור איתו קשר כדי להציע הצעה - בעלי הסכים ונתן מספר סלולרי כדי שיחזרו אליו. כיוון שהיה להם את מספר הטלפון שעליו היו צריכים להתקין את תשתית האינטרנט- התקשר נציג בזק בינלאומי לאימי במקום לבעלי.
אימי כאמור בת 78 חשבה שבעלי שלח את נציג המכירות ענתה שהיא מעוניינת וסגרה עיסקה ומסרה מספר כרטיס אשראי.
כשהיגענו בשבת כדי להתקין לה את האינטרנט סיפרה לנו אימי על העיסקה - בינתיים בעלי סגר מיוזמתו עיסקה עם ספק אחר.
ביום ראשון בבקר התקשרתי לבזק בינלאומי כדי להסביר להם על הטעות ולבקש שיבטלו את העיסקה- להפתעתי נתקלתי בקשיחות ונאמר לי שהעסקה היא התחייבות לכן לא ניתן לבטל אותה וכן לאחר שהתעקשתי לדבר עם מישהו בכיר יותר אמרה לי נציגת בזק בינלאומי-"תתקשרי לחברה השניה ותבטלי אותם"
הדבר קומם אותי ביותר -עם החברה השניה אנחנו סגרנו עסקה ביוזמתנו שלא כמו איתכם.
אני שואלת מספר שאלות פשוטות:
1.מה הבעיה לבטל את העיסקה כי לא התחברנו כלל לאינטרנט דרכם- וכמו במוצרים אחרים אם התחרטתי עד שבוע מהקניה אפשר להחזיר את המוצר.
2. הנציג שמיהר כל כך להתקשר לאמא שלי (שלא ממש הבינה מה הוא רוצה אבל חשבה שבגלל שבעלי שלח אותו זה בסדר) לא קרא עד הסוף את המידע שבו יש בקשה מפורשת מבעלי להתקשר לטלפון נייד שלו ובכך פעל לא בצורה ישרה האם יש כאן זדון?????
יש לי תכתובת דוא"ל שלמה עם נציגי פניות הציבור שביזבזה זמן יקר לנו ולהם.
אני חושבת שזו חוצפה ורמאות מצד בזק בינלאומי וזה פשוט מקומם.
הפרטים האישיים הם של אימי כי הם הרשומים בחברה.
תודה לכם על האפשרות להתלונן ולהרגיש שאולי יש מה לעשות מול חברות ענק.
עגמת נפש ו סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
במענה לפנייתה של גב' שפירא ערכתי בדיקה מקיפה והריני להשיבך כדלהלן:
בזק בינלאומי מעמידה את שירותי הגישה לאינטרנט ללקוחותיה, באופן מידי מרגע ההצטרפות לשירות.
לאור האמור, התחייבותו של לקוח שבחר להצטרף כמנוי לשירותי הגישה, במסגרת חבילה בה קבועה תקופת שירות מינימאלית, תכנס לתוקפה מיד במועד הצטרפותו לשירות. לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות.
גב' שורץ בחרה להצטרף לחבילת "1.5m-adsl- מבצע 2fast 2007", בה קבועה תקופת התחייבות של 6 חודשים לקבלת השירות.
ביום ה-17/6/07, בחרה גב' שוורץ להפסיק את השירות. למען שביעות רצונה, חוייבה בעלות החיבור בסך 150 שח' כולל מע"מ, ולא ביתרת התשלומים כמצוין מעלה.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה