פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול התחייבות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שמי צוברי אביבה התחייבתי לחברת אינטרנט בזק בנלאומי מבלי לדעת שאני עדיין מחוייבת לחברה הקודמת שלי ברצוני לבטל את ההתחייבות החדשה למרות אין ברשותי מודם שלהם ועדיין אנני מחוברת אליהם זאת אנני גולשת דרכם נתבקשתי לשלם קנס של 1200 שח על יציאה של יום אחד אבקש לדעת איך אוכל לבטל את התחייבות שלי איתם אבקש אם תוכלו לעזור לי בחוזה שנשלח לי אין שום איזכור של קנס כנגד יציאה.
כספי סוג הנזק :
סכום סמלי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
בזק בינלאומי מעמידה את שירותי הגישה לאינטרנט ללקוחותיה, באופן מידי מרגע ההצטרפות לשירות.
לאור האמור, התחייבותו של לקוח שבחר להצטרף כמנוי לשירותי הגישה, במסגרת חבילה בה קבועה תקופת שירות מינימאלית, תכנס לתוקפה מיד במועד הצטרפותו לשירות.
לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות.
גב' צוברי בחרה להצטרף לחבילת "2.5-adsl- באנדל בזק חודשיים חינם", בה קבועה תקופת התחייבות של 12 חודשים לבזק בינלאומי לקבלת השירות.
כמו כן, אציין כי נשלח לגב' צוברי מכתב הצטרפות אשר בו פורטו כל תנאי החבילה אליה בחרה להצטרף.
למען שביעות רצונה של גב' צוברי, ניתן יהיה לחייבה בעלות החיבור בסך 150 שח' כולל מע"מ, ולא ביתרת התשלומים כמצוין מעלה.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה