פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מתמשך מעל ל6 חודשים למרות ביטול מנוי. נושא התלונה:
יוסופוב בוריס שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
סניף מרכזי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר סוף שנת התחייבות לעסקה שבוצעה עם חברת YES בשיתוף עם חברת בזק בינלאומי, פניתי לבזק בינלאומי בכדי לבטל את המנוי. עקב מעבר דירה והפסקת האינטרנט. בזק התחייבו לנתק.ההתחייבות הסתיימה בחודש נובמבר2006. אך בפועל החיובים ממשיכים, עד היום. וזאת למרות פניות חוזרות מצידי וממול מבזק התחייבו לטפל בנושא, אך להפך, מחיר הגבייה עלה מ23 שקלים בחודש ל58.
בתחילת ינואר 2007 פניתי אליהם שוב בבקשה שיפסיקו מידית במיוחד עקב העובדה שעמדתי לצאת לשליחות בחול ואין באפשרותי לטפל בנושא מחול. בזק הבטיחו אך ללא הועיל. כיום אחרי חצי שנה של תשלום על כלום המחיר הכולל הגיע לכמעט 300 שקלים ואני אינני נמצא בכלל בארץ בשביל לטפל בבעיה ובכלל "להנות מהשרות" שלא קיים.
אבקש את התערבותכם, משום שאינני מצליח ליצור איתם קשר מחול.
צירפתי מספר טלפון של אחי (יגאל), שדרכו אפשר להעביר לי מסרים, תודה רבה.
כספי סוג הנזק :
ביטל החיוב סופית והחזרת כל הסכום שנלקח לשווא. פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
בדיקה במערכותינו העלתה, כי לא נמצאו פניות להפסקת שירותי הגלישה בבזק בינלאומי מצידו של מר יוסופוס וזאת עד לקבלת תלונתו מאתר זה.
עם קבלת התלונה נוצר קשר עימו ועם אחיו להמשך הטיפול בבקשתו.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה