פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית דמי מנוי במשך חמשה חודשים כאשר אני לא מנוי לשירות "ביטלתי השירות אחרי תקופת החבילה" נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הייתי במהלך שנתיים הקודמות מנוי בחברת בזק ביןלאומי שירותי אינטרנט "עד 07.02.07"בתאריך הנ"ל ביטלתי את חברותי בבזק בינלאומי למרות שנציגת השירות ניסתה לשכנע אותי להשאר כמנוי מכמה סיבות ואחד מהם שאני לקוח ותיק ויש לי הרבה הטבות שלא מגיעות לכל אחד ויש להם הרבה מה להציע לי אבל למרות הכל התעכשתי ובקשתי לבטל את חברותי כלקוח אצלהם והסברתי לה באופן ברור שאני נכנסתי לחבילה בחברת אקטקום ועניתי לה לגבי ההטבות שהיא דיברה במהלך תקופה של שנתיים ואפילו יותר לא קיבלתי הטבה ולא מאמין שאקבל עכשיו ואם כן אני כבר לא צריך כי אני לקוח חברה אחרת והסתיימה השיחה עם נציגת השירות כאשר אמרה לי תחשוב על זה טוב עניתי לה כבר חשבתי וזהוא החלטתי עד לתאריך 27.04.07 מצאתי בפירוט חשבון של כרטיס האשראי שעדיין אני משלם לבזק בינלאומי דמי שירות התקשרתי למוקד שלהם וביררתי העיניין לאחר שהעבירו אותי מנציג שירות לנציג שירות בסופו של דבר הגעתי למישהיא שהזדהתה כמנהלת שירות לקוחות והסברתי לה העיניין ובקשתי ממנה החזר כספי עבור מה שגבו ממניהיא השיבה שהחזר כספי אי אפשר לקבל היא יכולה לפצות אותי בשיחות לחול או בחבילת אינטרנט התשובה שלי היתה שאני אין לי למי להתקשר לחול ועבור האינטרנט אני לא צריך מכיוון שאני לקוח בחברה אחרת.
ובקשה ממני להיות יוזם לפתרון הבעיה ולא לסבך אותה ואמרה שגם היא רוצה לעזור לי אז אמרה לי היא תתן לי חבילת אינטרנט במחיר עשרים שקלים לחודש כפיצוי עבור נזק כספי שנגרם ואני יכול להעביר את החבילה לכל בן אדם שאני רוצה לתת לו אותה וכרגע אני לא צריך לשלום כלום לא ירד לי גרוש אחד מהחשבון עבור החברה שלהם .
היום בתאריך 21.06.07 אני מקבל תפריט חשבון שלחברת כרטיס האשראי שבו אני הייתי משלם לחברת בזקבינלאומי ומוצא שעדיין גובים ממני עבור שירות האינטרנט שלהם מיד פניתי למוקד טלפוני שלהם והסברתי העניין לנציגת שירות והיא בדקה ואמרה לי אני עדיין לקוח שלהם לאחר שנתתי לה שם מנוי ומספר כרטיס האשראי היא בדקה עודפעם ואמרה לי נכון מופיע לה שהיתה איזה טעות והמשיכו לגבות ממני עד לתאריך 27.04.07 אבל עניתי לה שמנהלת שירות לקוחות אמרה לי שהם לא גובים ממני יותר ואפילו על החודש הזה לא יקחו ואנחנו עכשיו בחודש ששי ואתם עדיין גובים ממני עבור שרות שאני לא מנוי אליו ענתה לי התשלום מתבצע שותף שלושים יום עניתי לה בחזרה שאנחנו כבר שותף שלושה חודשים ואני לא מועצה איזורית שמשלמת שותף שלושה חודשים ותוך ארבעה ימים שאני נותן לכם מהיום אני צריך החזר כספי עבור כל מה שגביתם ממני מחודש פברואר עד עכשיו לתשובתה זה בלתי אפשרי היתה כאן טעות וטפלו בה.
זה הסיפר שלי עם חברת האינטרנט בזק בינלאומי שחצי שנה גובה ממני כסף לשווא וכל פעם שאני יוצר קשר איתם הם מטרטרים אותי בטלפון מנציג לאחר ומציעים פתרונות למרות שבכל הפתרונות אני הייתי הצד המפסיד והסכמתי לפתרונות ע"מ להפטר מהבעיה הזו למרות הכל העניין הולך ומתמשך ועדיין אני משלם ואין לי איך להחזיר את הכסף שגבו ממני עקב טעות נציג שירות שלהם
וכל פעם שאני מקבל פירוט חשבון כרטיס אשראי אני מרגיש שאני הפראייר של חברת בזקבינלאומי שגובים ממנו עבור שירות שלא קיבלתי ומרמים אותי
עלבון ונזק כספי סוג הנזק :
פתרון מיידי והחזר עבור הנזקים שנגרמו לי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
לאחר בדיקתי בנושא, נראה כי מר דרבאשי פנה ביום ה- 07/02/07 בבקשה לביטול מנוי האינטרנט אשר על שמו, ולאחר שיחתו עם נציג חברתנו החליט להשאיר את מנויו פעיל. כמו כן לבקשתו מיום ה- 29/4/07, מנוי האינטרנט אשר על שמו הוקפא לתקופה בת 3 חודשים.
באשר לחיוביו החודשיים, ברצוני לציין ,כי שיטת החיוב הנהוגה בבזק בינלאומי הנה "שוטף+ 30".במסגרת שיטת חיוב זו, הנך מחויב בפועל ע"י חברת האשראי כחודש לאחר הנפקת החשבונית. לפיכך, החיוב בעבור חודש 04/07 יופיע בחשבון כרטיס האשראי שברשותך, רק בחודש 06/07.
לאור האמור לעיל, לא אוכל להיענות לבקשתו ולזכותו.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה