פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה בעבר עיתון גלובוס נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏19 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ביולי 2003 הצטרפתי לבזק בינלאומי כמפעיל האינטרנט, על עיסקה זו סוכם על גבייה של 144 ש"ח לחודש. לא נימסר לי בעת העיסקה כי בסכום זה מגולם מנוי לעיתון גלובס עליו אני מחוייבת מידי חודש בסך 19.90 ש"ח.לפני כשבוע פניתי להוזיל את מחיר האינטרנט לאחר שהבנתי שעל מהירות 1.5 הנני משלמת מחיר מופקע.
המוקדן בבזק בינלאומי הסביר לי על החיוב בעבור עיתון גלובוס ועל גביה של 6.5 ש"ח לחודש על הגנה, הבהרתי למוקדן שבעת שהצטרפתי לא סיפרו לי על התשלומים הללו , ושהנני מבקשת לזכותני בדיעבד על החיוב(בעבור העיתון גלובס ובעבור ההגנה) על כל התקופה.
בזק בינלאומי הסכימו לזכות חשבוני בעבור תקופה של 4 חודשים בלבד.
אשמח להתערבותכם למול בזק בינלאומי בגין זיכוי כל התקופה.

כספי סוג הנזק :
החזר כספיבגין גבייה ללא ידיעה פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
לאחר בדיקה מקיפה נמצא, כי לפי התיעוד הקיים במערכותינו, ביום ה- 1/7/2003 נתקבלה בקשת גב' קובו להצטרף כמנויה לשירותי האינטרנט של בזק בינלאומי ולשירותי עיתון גלובס ואנטי וירוס לתיבת הדואר. עוד יצוין, כי לאחר הצטרפותה לחבילת הגלישה, נשלח הן באמצעות הדואר והן לתיבת הדואר האלקטרונית, מייל המפרט את פרטי חבילת הגלישה והשירותים הנוספים.
על פי רישומנו עד ליום 14/6/2007 לא נמצא תיעוד לבקשת גב' קובו להפסקת השירות שברשותה. בעקבות פנייתה ביום זה הופסק השירות והחיוב בגינו.
יחד עם זאת, למען שביעות רצונה זוכתה גב' קובו בגין תקופה של 4 חודשים. תקופה המהווה פרק זמן סביר ללקוח, לבדוק את החיובים החודשיים, באמצעות כרטיס האשראי שברשותו. לאור האמור לא נמצא מקום לזיכוי נוסף.
תגובה:
האמור לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה