פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיבור כפוי ואי רצון לנתק את המנוי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏14 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביוני 2007 14 קיבלתי פנייה מבזק בינלאומי לחיבור במבצע לאינטרנט ל 014 לאחר שהתחברתי ל YES לגבי חבילת מהירות גלישה 1.5 MB בזמן שאני עדיין מחובר ל נטוויזין 017, הנציג של 014 בחור בשם רומן פתח לי מנוי כביכול בשביל פרוצדורה שלהם (ובשביל לעשות זאת היה עליי לאשר פרטים שכבר היו רשומים כשבעבר השתמשתי בשירותים שלהם באינטרנט לפני מספר שנים ) והודיע לי שעליי להודיע תוך 14 יום מה החלטתי ואם אני מתנתק מ 014 בזק בינלאומי ושאודיע בפרק זמן זה ואני גם לא אהיה מחוייב עד שאתחיל לגלוש מהדקה הראשונה.

פניתי ל 014 בבקשה לנתקי לאחר 24 שעות והם הודיעו לי שאני מחוייב להם לשנה !! ושאי אפשר לבטל את זה כבר.
לא עזרו כל תחנוניי ובקשותיי לנתק אותי בטענה פשוטה שנציגם אמר יום לפני כן בטלפון מפורשות שאני יכול להתנתק תוך 14 יום וגם לא יחייבו אותי כל עוד לא גלשתי.
שהתקשרתי שוב ושוב במהלך השבועיים שכבר חלפו ביוני הם נקטו בשיטת נחזור אליך רשמנו לפנינו ועוד "הבקשה שלך תועבר לביקורת ואיכות של חברת בזק בינלאומי ונחזור אליך תוך 3 עד 4 ימים ושוב טלפונים והמתנות של דקות ארוכות לנציגי שירות והבטחות ככה שעברו להם כבר כמה שבועות ושום טלפון מהם בכלל .
אציין גם כמו כן שהתקשרו אליי כבר מחברת HOT תשתית שהם קיבלו פקס מבזק בינלאומי על בקשה שלי להצטרפות.. מה שנקרא :"אין דין ואין דיין.."
בשיחה נוספת עם נציגת מוקד קשרי לקוחות נאמר שאני מחובר אליהם כבר למרות שלא גלשתי אפילו דקה אחת (וכל זמן הזה אני מחובר ל 017 נטוויזין )

אבקש התערבותכם כי אין אם מי לדבר שם ואין שום עניין שלהם לנתק אותיי.

תודה
בני ספיר
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנתקות משירותי אינטרנט של בזק בינלאומי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
לאחר בדיקתי בנושא, נראה כי מר ספיר בחר ביום ה- 13/6/07, להתחבר לחבילת "חבילת 1.5M- מתב- מבצע חודש 1 ו-13 חינם בהתחייבות לשנה". ברצוני לציין, כי בזק בינלאומי מעמידה את שירותי הגישה לאינטרנט ללקוחותיה, באופן מידי מרגע ההצטרפות לשירות. לאור האמור, התחייבותו של לקוח שבחר להצטרף כמנוי לשירותי הגישה, במסגרת חבילה בה קבועה תקופת שירות מינימאלית, תכנס לתוקפה מיד במועד הצטרפותו לשירות. לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות.
יחד עם זאת, בשיחה עם הלקוח הוחלט, לפנים משורת הדין לבטל את מנויו ללא חיוב ביתרת התשלומים.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה