פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום חודשי כפול שלא כדיןעבור בזק בינ"ל בע"מ נושא התלונה:
‏יום שני ‏21 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום שמי אסנת
מברור טלפוני עםנציג שרות בשם ערן ב21/05/07לגבי סכום חיובבסך 75.29ש"ח לבזק בינ"ל נמסר כי אכן מ 21/10/05אני מחויבת חודשית עבור 2משתמשים עבור משתמש ישן
ומשתמש חדש שהחל ביום בו הצטרפנו לרשת הכבלים של "yes
כאשר המשתמש הישן כשנה וחצי לא פעילו(10/05)
באותה שיחה אשרתי לערן להקטין את סכום חיוב חודשי.
כחודש לאחר הפניה ראיתי שעדייןלא שונה סכום החיוב פניתי שוב לנציג שרות בשםאלעד וזה הסביר באדיבות כי החברה גובה בשיטת שוטף פלוס 30ולכן לא ניכנס שנוי לתוקף עדיין ,ובעוד חודשיים מיום הפניה יוקטן.
אשר על כן:

1-כשם שהחברה דאגה לישלוח לי הודעה אודות הצירוף היה עליה להאיר את עיניי כי זהו משתמש נוסף לקיים , ולא לחייבנו כשנה וחצי על שרות משתמש שלא נוצל .מה גם שברשותי כשברשותי מחשב אחד בודד .ונציגת מכירות של "yes" הבהירה כי אנו נשלם עבור משתמש אחד.

2-מדוע שמבטלים שרות הוא נכנס לתוקף שוטף פלוס שלושים ואילו כשמצטרפים
משלמים ישירות עבור אותו חודש .
3-ב25/05/07 נישלח במייל לסמנכ"ל שרות לקוחות ערן קריסטל תלונה אולם עד היום לא קבלתי התיחסות .
כספי סוג הנזק :
החזר כספי עבור תקופה שלא נוצל השרות פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
במענה לפניית גב' עובדיה באשר לסכום חיוביה, נערכה בדיקה ממנה עולה, כי עקב תקלה, חויבה בגין מנוי נוסף. לפיכך תזוכה בגין החיוב בדמי מנוי המופיעים בחשבוניות לחודשים 09/05-05/07.
כמו כן, ברצוני לציין כי שיטת החיוב הנהוגה בבזק בינלאומי הנה "שוטף+30" במסגרת שיטת חיוב זו, הנך מחויב בפועל ע"י חברת האשראי כחודש לאחר הנפקת החשבונית. לפיכך, החיוב בעבור חודש 05/07 יופיע בחשבון כרטיס האשראי שברשותך, רק בחודש 07/07.
באשר למייל שנשלח, במידה והיה מתקבל מייל בעיניינה של הגב' עובדיה במערכיותינו, תשובה הייתה ניתנת בהתאם.
הודעה בדבר ההחזר נמסרה ישירות לגב' עובדיה.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה