פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כ.אשראי מיותר של חברה שמעולם לא הייתי לקוח שלה נושא התלונה:
ונטורה מני שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
חברת בזק בינלאומי אשר מעולם לא הייתי לקוח שלהם.
לפני כשנתיים פניתי אליהם אך בסופו של דבר החלטתי לא לקחת מהם את השרות.
חייבו אותי ב- 2.64 ש"ח בכ. אשראי

אני מאמין כי הם ביצעו את החיוב הזה התמוה לכמות מספיק גדולה של אנשים כדי לשלשל לכיסם במירמה אלפי ש"ח ביום אחד

שיטת ה"מצליח" כנראה עובדת כי מן הסתם 50% מהאנשים לא יתלוננו על 2.5 ש"ח
שערויה וגניבה לאור יום של חברה מוכרת וידועה
פשוט גועל נפש שכנראה יתורץ כ"טעות מחשב..."
הכי קל להאשים את המחשב כשרוצים לגנוב בצורה חוקית.
הגיע זמן שחברות כאלה ישלמו קנסות של 100000 ש"ח על כל טעות מחשב ואז נראה כיצד כמות הטעויות יורדת ב- 90% ...

פיצוי של 10000 ש"ח על גניבה ומירמה ללא כל אסמכתא פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
לאחר בדיקתי בנושא, נראה כי על קו הטלפון אשר ע"ש מר ונטורה הייתה תוכנית הנחות בשיחות בינלאומיות וזאת מיום ה- 4/5/06. התוכנית האמורה הופסקה לבקשתו ביום ה- 14/7/06.
בנוסף, נמצא במערכותינו כי לא נגבה החיוב היחסי של דמי השירות לחודש 07/06-בשל הסכום הנמוך. אציין, כי אחת לשנה בזק בינלאומי מבצעת חיובים של סכומים נמוכים. אי לכך, חוייב מר ונטורה בסך של 2.64 ש"ח כולל מע"מ, רק בחשבונית 06/07. לאור האמור, לא נמצא מקום לזיכוי.
תגובה:
האמור לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה