פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי בגין חיובים שאינם הוגנים נושא התלונה:
‏שבת ‏24 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי חבילת גלישה לאינטרנט בבזק בינלאומי במחיר מבצע של 39 ש"ח לתקופה של שנה. (יש לציין כי נשלח אלינו מייל עם פרטי החבילה וכי המחיר בסיומה יהיה 58.74 ש"ח כולל מע"מ).
בתום התקופה החברה"הקפיצה" את סכום החיוב החודשי ל-69.90 ₪ עבור אותה החבילה (סכום כמעט כפול מהסכום ששילמנו עד כה- 39 ₪) ללא כל הודעה מוקדמת מצידם כי המבצע הסתיים .
הגילוי, כמובן , היה מקרי רק כעבור 4 חודשים(כתוצאה מעיון בחיוב הויזה) .
הדבר אינו הוגן / ראוי מאחר ומחובתם ו/או באחריותם כספק השירות להתריע לכל הפחות ו/או להודיע ללקוח כי המבצע הסתיים . ואני כלקוחה אבחר אם ברצוני להמשיך את ההתקשרות ו/או המבצע או להפסיקם.
לאור האמור פניתי לבזק בינלאומי וביקשתי לזכותי רטרואקטיבית בגין ההפרש לתקופה שלעיל בסך 120 ₪ .אך לדאבוני בזק בינלאומי נענתה בשלילה לבקשתי.





כספי סוג הנזק :
החזר כספי בגין ההפרש שנגבה ללא ידיעתנו כמפורט לעיל. פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
לאחר בדיקתי בנושא, הריני להשיב, כי במסגרת חבילה קודמת אליה התחברה גב' תמם ביום ה- 24/3/06 , נשלח מייל עם כל פרטי החבילה ובין היתר מחירה לאחר סיום תקופת ההטבה. באשר להפרש אליו מתייחסת גב' תמם, הרי שהייתה מחוברת לשירות האנטי וירוס.
ברצוני לציין, כי אין בזק בינלאומי פונה לכל אחד מלקוחותיה בהצעה להצטרף למבצעים החדשים המוצעים על ידה. מוצרי בזק בינלאומי החדשים ומבצעי המכירות מתפרסמים מעת לעת באמצעי התקשורת השונים, ולנוחות לקוחותיה של בזק בינלאומי אף באתר האינטרנט של החברה.
לקוחות המנויים לשירותי בזק בינלאומי והמעוניינים לעדכן ו/או לשדרג את חבילת השירותים לה הם מנויים, מוזמנים לבקר באתר האינטרנט של בזק בינלאומי ו/או לפנות למוקד השירות של החברה, לבירור מגוון השירותים העומדים לרשותם, ולהצטרף כמנויים לכל אחד מן השירותים, בהתאם לצורכיהם.
לאור האמור לא נמצא מקום לזיכוי.
תגובה:
האמור לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה