פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מבטלים את האינטרנט והם אומרים שהתחייבנו ל חצי שנה נושא התלונה:
אגאי גלית שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏24 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרתי כדי לבטל את האינטרנט והנציגה שכנעה אותי להירשם למסלול של חצי שנה,הסכמתי,התקשרתי לבעלי שהוא בעל הכרטיס אשראי והוא לא היה מעונין. ולאחר מספר דקות התקשרתי לבזק בינלאומי כדי לבטל,אך הם אמרו לי שהעיסקה עדיין לא נכנסה לתוקף ושהיא תבוטל. למחרת(25 ליולי)כאשר שוחחתי איתם בטלפון הם אמרו לי שאני מחוייבת לחצי שנה ושאי אפשר לבטל.
כספי,עלבון,עוגמת נפש,בזבוז זמן יקר. סוג הנזק :
ניתוק מיידי! פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
לאחר בדיקתי בנושא, לפי התיעוד הקיים במערכותינו, ביום 24/7/07 נתקבלה בקשת גב' אגאי להצטרף לחבילת גלישה הכוללת התחייבות לתקופה בת 6 חודשים לבזק בינלאומי.
אציין, כי בזק בינלאומי מעמידה את שירותי הגישה לאינטרנט ללקוחותיה, באופן מידי מרגע ההצטרפות לשירות. לאור האמור, התחייבותו של לקוח שבחר להצטרף כמנוי לשירותי הגישה, במסגרת חבילה בה קבועה תקופת שירות מינימאלית, תכנס לתוקפה מיד במועד הצטרפותו לשירות. לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות.
הודעה הועברה ישירות למר וגב' אגאי.
תגובה:
האמור לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה