פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין תשובה ברורה ומענה לבעיה נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בית הספר בו אני מרכזת את נושא המחשבים מחובר לאינטרנט דרך בזקבינלאומי לפני שנתיים ביקשנו סינון מסויים של אתרים ועל פי הנחית הנציג סימנו איזה אתרים לסנן. השנה ראיתי שגם אתרים שלא ביקשתי לסנן חסומים- פניתי לנציגים לקח המון זמן עד שענו והעבירו אותי מאחד לשני בלי תשובה ברורה הגעתי גם למנהלת לקוח בשם עידית ולמרות הבטחתה הנושא לא נסגר ואין לי תשובה ופתרון לעניין
לא לסנן אתרי משחקים בביה"ס פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה