פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שני מוניים לבזק בינלאומי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏12 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
יש לי בבית שני מחשבים, אחד של הבית והשני הנייד.
עד לפני שבזק וACTCOM הפכו לחברה אחת, אני הייתי מחוברת דרך הספק של ACTCOM והמהירות גלישה של שני המחשבים (דרך כבל ראוטר ) יחד, באותו הזמן היה סביר מאוד, ולא היו תקלות בהורדה או במהירות הגחישה.
מאז שהחברות התחברו, יש לי תקלות בהורדות, והמהירות גלישה היא נורא איטית.
בגלל הבעייה הזו החלטתי להתחבר דרך עוד מודם, וזה אומר לשלם כפול!!!
הנציגים בבזק לא באו לקראתי בכלל, והחבילה החדשה שרכשתי עוד יותר יקרה מהחבילה שיש לי בבית כרגע!!
ביקשתי מהנציג לפצות אותי איכשהו ולבוא לקראתי ואולי איכשהו לתת לי פיצוי -קטן- כדי שאעשה את החיבור בתחושת סיפוק שלא אתחבר עם תחושה של "פראיירות" אבל שום דבר!!! הדבר היחיד שהוא אמר שיתנו לי זה עכבר שממש אין לי צורך בו, ואמרתי לו!! אבל זה מה שיש, ככה הוא ענה לי!!
אני חייבת לציין שחברת נטוויז'ן הציעה לי באותו סכום עוד שלושה חודשים חינם, וההוצאה של החבילה שהם הציעו הרבה יותר זולה, ובנוסף הציעו לי מצלמת אינטרנט.
וכשאמרתי את זה לנציג של בזק הוא אמר לי: "זה מה שמפריד בינך לבין זה שתעשי אצלנו?? המצלמה??"
בסוף עשיתי אצל בזק, ואני רוצה להישאר שם, אבל באיזשהו מקום אני מרגישה פראיירית שאני משלמת פעמיים, והכל בכלל שאיכות הגלישה שלי
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם ולא לתת לי את הרגשה שאני לא פראיירית פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
בדיקה במערכותינו העלתה, כי ביום ה- 12/8/07 נתקבלה בקשת הגב' ספנייב להצטרף כמנויה לשירותי האינטרנט של בזק בינלאומי לחבילת הגלישה "1.5- מבצע באנדל הוט", הכוללת התחייבות לתקופה בת 12 חודשים לבזק בינלאומי, עלות חודשית בסך 79.89 ש"ח כולל מע''מ לשנה ראשונה וכן את התשלום לחברת הוט למשך 12 חודשים.
ברצוני לציין, כי זוהי פנייתה הראשונה של הגב' ספנייב באשר למהירות הגלישה.
לאחר קבלת פנייתה, יצרנו עימה קשר וניתן לה מענה טכני.
תגובה:
האמור לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה