פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקוח של החברה מעל 10 שנים, בקשה לניתוק בזמן התחייבות בשל עזיבת הארץ לתקופה העולה על תקופת ההקפאה. נושא התלונה:
לינשיץ דמיטרי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏15 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של חברת בזק בינלאומי למעלה מ10 שנים (למיטב זכרוני משנת 92 או 95), ידוע שלקוחות מעטים משלמים את מחיר המחירון של חבילת האינטרנט, על כן כל תק' היתי מתקשר לחדש את החבילה שלי, היו חבילות שההתחייבות אליהן היתה לתקופה של 3 חודשים אך המחיר ניתן לשנה או חצי שנה, את המסלול הנוכחי עשיתי לפני כ5-7 חודשים וההתחייבות בו (כפי שנמסר לי בטלפון משירות הלקוחות) היא לשנה.
להשלמת שנת ההתחיבות נותרו לי כחצי שנה, החלטתי מסיבות אלו ואחרות שאני עוזב את הארץ לתקופה של לפחות חצי שנה, ואינני יודע מתי ואם אחזור, יש בידי כרטיס טיסה והוצע לפקסס אותו לשירות הלקוחות כהוכחה, כמו כן ברצוני לציין שאני מנוי גם לשירותי הטלפון של בזק בינלאומי, מנוי שאותו אינני מעוניין לנתק, בסה"כ אני מבסוט מרמת המוצר הן באינטרנט והן בשיחות לחו"ל שבזק בינלאומי מציעה ומעניקה לי.
כלקוח ותיק היתי מצפה שנסגור את מנוי (האינטרנט בלבד) וכשאחזור מן הסתם אתחבר שוב לבזק בינלאומי כפי שאני נוהג לעשות כבר למעלה מ10 שנים.
לאחר ויכוח ובזבוז זמן יקר ומייגע מול שירות הלקוחות של החברה, נמסר לי שאין כל אפשרות לצאת מההסכם בלי לשלם. מה שכן, נמסר לי שהם מוכנים לבוא לקראתי ולהאריך את תקופת ההקפאה מ3 חודשים ל4 חודשים. אמרתי להם שזה לא עונה על הצורך שלי מן הסיבה שאני עוזב את הארץ.
המוזר הוא שהקנס שאני אמור לשלם הוא לא 100 ש"ח או כל סכום דומה (גם את זה היתי מצפה שלא יגבו מלק' של 10 שנים שסה"כ היה מבסוט מהשירות) הסכום הוא כל החודשים הנותרים למנוי במחיר מלא.
כלומר גם אם אני מתנתק וגם אם אני נשאר מנוי ולא משתמש כי אין לי תשתית ואני לא בארץ אני משלם את אותו סכום!
התחלתי לחשוב, ונראה לי מוזר שאין דמי יציאה אלא פשוט משלמים את כל הסכום עד תום המנוי, הסברתי להם שההתחייבות לפי מה שאני יודע היא שאני נשאר לק' של בזק בינלאומי, ואני נשאר בשל שירותי השיחות לחו"ל לכן מבחינת התחייבות אני עומד בתנאי (שאלתי את אותה השאלה גם לפני שהתחייבתי לשנה, והנציגה אמרה לי בפירוש שההתחייבות היא לא לחבילה ספציפית, ההתחייבות היא לחברת בזק בינלאומי).
כיום, מחייבים אותי להישאר באינטרנט של בזק בינלאומי, כמו כן בעבר היתה חבילה שאם אני לא גולש אני לא משלם (אנאלוגי) הצעתי לעבור לחבילה הנ"ל.
ההצעה נדחתה על ידי בכיר משירות הלקוחות בשל הטענה שהחבילה בוטלה ולא קיימת יותר.
לאחר מכן חשבתי להקפיא את המנוי, הרי ההתחייבות היא לתקופה קלנדרית ולכן גם אם המנוי מוקפא ההתחייבות עוברת, ואז ישארו לי בתום 4 חודשים הקפאה רק חודשיים לשלם, והסכום אמור לעמוד על 30 ש"ח בחודש, כלומר 60 ש"ח (גם יחס לא מקובל, אבל לא מצאתי ברירה אחרת) וגם ההצעה הזו נדחתה מפני שהוסבר לי שבתקופת ההקפאה ההתחייבות לא נחשבת?!.
במיידי ביקשתי שישלחו לי חוזה, שבו מפורט שבתקופת ההקפאה ההתחייבות לא עוברת.
נאמר לי שיישלח אליי החוזה, כאמור עבר שבוע ושום דבר לא הגיע, ואני לא מבין מה עליי לעשות? להתקשר לשירות הלקוחות ולהמתין עוד שעה על הקו?
אני מאוד מתוסכל מאופן הטיפול, מהטיפול עצמו ומכך שאני הולך לשלם על שירות שאני לא הולך לקבל או להשתמש בו, יתר על המידה לא תהיה לי תשתית בבית.
צר לי שזו רמת השירות ללקוח של למעלה מ10 שנים.

לטיפולכם,
בתודה מראש,
דימה לינשיץ
כספי סוג הנזק :
ביטול ההתחייבות או שחרור מכל תשלום עבור התנתקות בשל עזיבת הארץ פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
בדיקה במערכותינו העלתה, כי ביום 31/12/06 נתקבלה בקשת מר לינשיץ לעבור לחבילת הגלישה "1.5- מתב- צ'ופר ב-29.90 לשנה". החבילה הינה בהתחייבות לתקופה בת 12 חודשים לבזק בינלאומי.
ברצוני לציין, כי לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות.
בעקבות פנייתו של מר לינשיץ לביטול שירותיו, הועמדו מס' אפשרויות לבחירתו- ניתוק המנוי ותשלום יתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות, הקפאה לתקופה בת 4 חודשים או העברת השירותים לאדם אחר.
לאחר קבלת פנייתכם, פנינו למר לינשיץ והוצגו בפניו בשנית האפשרויות, טרם ניתנה תשובה מצידו.
תגובה:
האמור לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה