פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה נושא התלונה:
כהן אמיר שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בזק בין לאומי וההונאה

כלקוח וותיק של בזק בין לאומי נתקלתי בבעיה
כאשר נוסף לביתי מחשב שני וחיברתי אותו לראוטר
כל פעם שההיתי בתקלת אינטרנט הם לא תמכו כי אני מחובר בראוטר.

שאלתי מה עושים והציאו לי לקנות ראוטר ב 800 שח מהםואז אקבל תמיכת רשתות.

כך עשיתי , כאשר נוסף מחשב שלישי כעבור מספר חודשים
הסתבר כי 2 יציאות מתוך 4 אינם תקינות

אחרי הרבה התרוצצות התבקשתי לשלוח את הראוטר ל פת וקיבלתי ראוטר מוחלף
גם הוא לא תקין , התהליך חזר על עצמו פעם נוספת ואני התעייפתי.

נשארתי עם ראוטר שמחבר 2 מחשבים קווית מתוך 3 שבביתי.

לאחר עוד כ חודשיים כשהחלטתי לנוסת ולטפל בבעיה עם בזק נמסר לי שהאחריות פגה

טענותיי כי האחריות מעולם לא התחילה וסופק לי ראוטר לא תקין נדחת בגסות.
כל התהליך גרם לי לבזבוז שעות ארוכות

בכלל להשיג את בזק לקח לי כ 15 דקות המתנה ועוד המתנה כך 4 פעמים רק בימים האחרונים

לסיכום אני את בזק בין לאומי עוזב , שומר רשתות ירחק מהם

אמיר כהן
כספי סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
לאחר בדיקה, נראה כי במהלך 03/06 מר כהן רכש ציוד רשת מבזק בינלאומי. ברצוני לציין כי בגין הציוד קיימת אחריות יצרן לתקופה בת שנה.
במערכותינו, לא קיים תיעוד בגין תקלה בציוד מצידו של מר כהן וזאת עד ל-04/07, לפנים משורת הדין ולמען שביעות רצונו בלבד, למרות סיומה של תקופת האחריות, בזק בינלאומי החליפה את הציוד.
לאור האמור לעיל, לא נמצא מקום להחלפת הציוד בשנית.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה