פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לביטול אינטרנט נושא התלונה:
חן נדף אתי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏02 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הי, התחברתי לפניי חודשיים בבית העסק שלי לאינטרנט של בזק בינלאומי. חיברתי בעסק תשתית של בזק ומצלמת אינטרנט אלחוטי. בגלל שהטמפ' בבית העסק גבוהה מאוד, המצלמה לא עבדה ולכן ביטלתי את שירות האינטרנט.
בפנייה לבזק בילאומי, הם לא מוכנים לבטל את האינטרנט משום שהתחייבתי לחצי שנה, למרות שלא נעשה שימוש ואין גלישה כלל. הם אומרים שהם רואים ביום החיבור גלישה במשך כמה דקות. וע"ס זה, אני אמורה להמשיך ולשלם 39 ש"ח למשך שישה חודשים. הם מוכנים לבטל את השירות תמורת 150 ש"ח קנס, אך זה כבר יוצא בדיוק אותו המחיר כמו לשלם 39 במשך 4 חודשים נוספים, ולכן זו תשובה מטומטמת מצידם....
כספי סוג הנזק :
ביטול האינטרנט ללא כל תשלום, משום שאנחנו פשוט לא יכולים לגלוש פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
לאחר בדיקתי בנושא, נראה כי גב' נדף בחרה להצטרף לחבילת גלישה באינטרנט אשר בה קבועה תקופת התחייבות של 6 חודשים לקבלת השירות.
ברצוני לציין, כי בזק בינלאומי מעמידה את שירותי הגישה לאינטרנט ללקוחותיה, באופן מידי מרגע ההצטרפות לשירות. לאור האמור, התחייבותו של לקוח שבחר להצטרף כמנוי לשירותי הגישה, במסגרת חבילה בה קבועה תקופת שירות מינימאלית, תכנס לתוקפה מיד במועד הצטרפותו לשירות. לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה