פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת שירות שלא עובד נושא התלונה:
בריגר מיכאל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏26 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר מספר שנים שבהם גלשתי בחיבור אנלוגי DIAL UP(מודם 56K) באמצעות קו טלפון הוט ודרך מקום העבודה שלי.
החלטתי לעבור לבזקבינלאומי כדי להמשיך ולקבל את השירות הזה דרכם,
במהלך יצירת המנוי,בדקתי בשיחת ועידה עם נציג המכירות ועם נציג תמיכה
טכנית שאכן ניתן לבצע חיבור DIAL UP, אל בזק בינלאומי על גבי קו HOT.
לאחר שהתחייבתי לחצי שנה וניסיתי להתחבר מספר פעמים וביליתי
שעות עם נציגי התמיכה גילו לי נציגי התמיכה הטכנית
שכלל אין לבזק בינלאומי את השירות שביקשתי, ואין שום אפשרות לבצע את החיבור.
מאז אני מנסה להתנתק מהחברה ללא הצלחה,
לא עוזרת לי הטענה שבעצם מכרו לי מוצר שידעו מראש שהוא לא תקין,
טענת נציגי שימור הלקוחות היא שאני מחויב כספית לחברה,ואני חייב לשלם
קנס אם אני מעוניין להתנתק. ומה לגבי התחייבות החברה למוצר שלה?
אני רוצה לציין במיוחד את "נחזור אלייך בעוד שעתיים/שלוש/24 /72 שעות"
וכמובן שלא חוזרים..
העיקר למכור בכל מחיר. כל הכבוד בזק בינלאומי, הרווחתם עוד 180 ש"ח,והפסדתם עוד לקוח.

עלבון סוג הנזק :
להתנתק פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
בדיקה במערכותינו העלתה, כי ביום 18.9.07 התקבלה בחברתנו בקשתו של מר בריגר להתחבר למנוי אנלוגי. ברצוני לציין כי לכל פניותיו של מר בריגר למוקד שירות התמיכה, ניתן מענה.
יחד עם זאת, מכיוון שנמצא כי התשתית הקיימת ברשותו הינה תשתית "הוט", לא ניתן היה לספק את השירות בו חפץ מר בריגר.
אי לכך, לאחר פנייתו ישירות לחברתנו, בוטל מנוי הגלישה שברשותו, ללא חיוב בדמי יציאה מוקדמים.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה