פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים כספי מיותר עוגמת נפש והתנהלות מרושעת של חב. בזק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הצטרפתי למבצע ספק האינטרנט של חב. בזק בתשתית והובטח לי שאקבל חודשיים חינם לתדהמתי בחשבון החודשי חויבתי כרגיל לאחר שיחה בטלםון עם מוקדנית בזק נאמר לי שאקבל חשנון מתוקן החשנון תוקן .חב. בזק מניחה שהלקוחות לא ישימו לב לחיוב המיותר מאז שחב. בזק הופרטה ההתנהלות ממש מכוערת בשירות ביחס בסבלנות בחיובים הכספיים המיותרים הטעיית ציבור הלקוחות היה לי עוד מקרה ממש מרגיז בעבר הזמנתי קו נוסף בבזק לאחר התחרטות ביקשתי התקנת נקודה נוספת בקיר הנקודה הותקנה במקום שלא ביקשתי רק לאחר כ 12 יום ושיחה קשה עם מוקד 199 הטכנאי הגיע לשנות את מיקום השקע .כך מתנהלת חב. בזק במשך שנים רבות העיקר הפרסום יחסי ציבור בתקשורת של בכירי בזק שמקבלים תנאי שכר והטבות שונות על חשבון ציבור הלקוחות של חב. בזק
כספי סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
נראה כי הדברים העולים מתלונתו של מר שם טוב מופנים כלפי חברת "בזק", אי לכך ניתן לפנות ישירות לחברת "בזק" לשם קבלת מענה. תגובה:
האמור לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה