פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות בגלישה ברשת האינטרנט של בזק בינלאומי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שמי שי ( SHAYHOF)לקוח של חברתכם
לצערי הרב בשבועיים האחרונים יש תקלות חוזרות ונושנות בהתחברות לרשת האינטרנט דרך חברת בזק בינלאומי ,
ביררתי עם חברת HOT ( חברת התשתית) נאמר לי שהתקלה אצל הספק
( חברת בזק בינלאומי) ואף נשלח טכנאי שהחליף אצלי את ציוד המודם,
בשבוע האחרון ב 1.10.07 , 2.10.07, 9.10.07 , 13.10.07,10.10.07
חלה תקלות רבות ונוספות יצרתי קשר
עם מוקד השירות של חברת בזק בינלאומי אך שוב נאמר לי שיש תקלה ואין צפי לסיום אני פונה אליכם בבקשה לבדוק את את התקלות הנ"ל ושלא יחזרו על עצמם
וכמו כן לפצות אותי על התקלות הנ"ל
כספי סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ - אחראית שם ותפקיד:
בזק בינלאומי עושה את מרב המאמצים על מנת לספק שירות איכותי ומקצועי.
אציין, כי בהתאם לאמנת השירות אנו מעדכנים את לקוחותינו על תקלות מערכתיות באמצעות אתר הבית ובאמצעות משלוח SMS‏ - למעוניינים בכך.
בנוסף יצוין, כי בזק בינלאומי מזכה ביום גלישה את לקוחותיה, הפונים תוך שבוע, בעקבות תקלה מערכתית, שמקורה בבזק בינלאומי.
בעקבות פנייתו ישירות לחברתנו, זוכה מר הופמן בגין הימים שציין .
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה