פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על בזק בינלאומי+נטויז'ן שמרמים את לקוחותיהם נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
התלונה הינה גם על נטויז'ן כתובת:
תיאור הבעיה:
הסיפור מתחיל בחודש אוגוסט, כאשר גיליתי לתדהמתי שהספק שלי, בזק בינלאומי, מחייב אותי בתעריף של 59.90 במקום 39.90 כפי שהובטח לי כשהצטרפתי כלקוחה (הנציג שלהם אמר לי במפורש שהוא מצרף אותי לתוכנית סטודנטים בתעריף של 39.90 ללא התחייבות, ולא טרח לציין שאחרי חצי שנה, התעריף עולה ל-59.90!!!). צלצלתי לשירות הלקוחות, הגעתי עד למחלקת שימור, והנציגה שם אמרה לי שכפיצוי על כך שהנציג שכח לציין שהתעריף עולה אחרי חצי שנה, היא תיתן לי למשך שנה שלמה תעריף של 39.90+ חודש חינם+ שובר לסרט. מילא שאת השובר מעולם לא קיבלתי, למרות שהתקשרתי לבזק פעמיים והם אמרו לי שהם שלחו, הנציגה בשימור לקוחות של בזק לא הזכירה פעם אחת את המילה התחייבות, וגם ההיגיון אומר שלא ייתכן שכפיצוי על כך שנציג הטעה אותי- יחייבו אותי אליהם לשנה! זה לא פיצוי! כלומר- למיטב ידיעתי אני משלמת לבזק 39.90 לחודש, ללא התחייבות.
במוצ"ש האחרון (20.10) פניתי לנטויז'ן, על מנת לבדוק אפשרויות חיבור זולות יותר. ביום ראשון חזרה אליי נציגה בשם אורלי, שהציעה לי תעריף של 33 לחודש בהתחייבות לשנה, כשהחודש ה-12 חינם. היא שאלה אם אני בהתחייבות לבזק ואמרתי שלא. שאלתי- "האם עליי להודיע לבזק על הניתוק מהם"? ענתה לי הנציגה- "לא, כחלק מהשירות שאנחנו נותנים לך, אנחנו אלה שנתקשר לבזק ונודיע להם שאת מתנתקת מהם ועוברת אלינו, ובזק יצרו איתך קשר רק לאמת את הדברים". כמו כן, אמרה לי אורלי- "הנציגים הטכניים שלנו יתקשרו אליך היום (יום ראשון) בשעה 16, על מנת להתקין לך חייגן". בשעה 21, לאחר שאף אחת מהחברות לא חזרה אליי, התקשרתי לנטויז'ן. דיברתי עם נציג בשם אבי, כעסתי עליו שלא חזרו אליי למרות הבטחותיה של אורלי, והוא הבטיח לי שתוך יומיים יחזרו אליי מהתמיכה הטכנית. היום, יום רביעי, עדיין לא חזרו אליי לא מנטויז'ן ולא מבזק לאמת את הניתוק. חזרתי מהעבודה, ולהפתעתי הרבה- אינני מצליחה לגלוש. פניתי להוט (ספקי התשתית), ולפי מספר ה- IP, הנציגה של הוט אמרה כי העבירו אותי לחיבור דרך חייגן, ולא אוטומטית, כלומר, נטויז'ן העבירו אותי אליהם, בלי ידיעתי, ובלי שבזק אימתה איתי את הניתוק. צלצלתי זועמת לנטויז'ן, על כך שנציגים שלהם מבטיחים ולא מקיימים, ועל כך שהעבירו אותי אליהם מבלי שבזק ניתקה אותי, למרות שאורלי הבטיחה לי שכך יעשה. התמיכה הטכנית של נטויז'ן הפעילה יחד איתי את החייגן, וכעת אני גולשת דרכם, ומחויבת החל מהיום, יום רביעי- אליהם. שוחחתי גם עם שירות הלקוחות שלהם, שכפיצוי על כך שנציגים שלהם לא קיימו את הבטחותיהם, נתנו לי אחרי ויכוחים רבים, מצלמת אינטרנט עלובה, וסירבו לתת לי פיצוי כספי, למרות שלא עמדו בצד שלהם בהתחייבות כלפיי. כשביקשתי להתנתק, אמרה לי הנציגה בשיא חוצפתה- "את לא חושבת שאת מוציאה דברים מפרופורציה"?. עייפה וכועסת התקשרתי לבזק על מנת לוודא שהם לפחות ניתקו אותי. הנציגה של בזק אמרה כי אני עדיין לקוחה שלהם, כלל לא מנותקת, ואפילו בהתחייבות אליהם לשנה!!! הייתי בהלם מוחלט. לא נאמר לי ולו ברמיזה שאני בהתחייבות כלפיהם, לא היה לי מושג, מעולם לא הייתי מבררת אודות ספק אחר, ובטח שלא מוסרת פרטי אשראי לנטויז'ן. אמרתי לנציגה שתשמע את השיחה המוקלטת שלי שנערכה בחודש אוגוסט עם הנציגה משימור הלקוחות, שמה מארינה, ותיווכח בעצמה שמארינה לא הזכירה שאני בהתחייבות, אלא אמרה שזה כפיצוי על כך שהנציג לא אמר לי על עליית התעריף. מארינה, לעומת זאת, תיעדה בשיחתה שהיא הבהירה לי שהתוכנית בהתחייבות. שקר וכזב! מעולם לא נאמרו לי הדברים הנ"ל, וברור לי שהיא תיעדה את הדברים בצורה הזו על מנת להצטייר כאילו עשתה את עבודתה נאמנה, מה גם שגם את הסרט שהבטיחה לי מעולם לא קיבלתי...
בכל אופן, נכון להיום- בזק מבררת לי מי משתינו צודקת. הנציגה של בזק אמרה שהם יבררו את הדברים מול הנציגה. אני אמרתי שעד שלא אשמע במו- אוזניי את השיחה מוקלטת ואת מארינה אומרת לי שאני בהתחייבות, אני מסרבת לשלם להם. הנציגה של בזק לא בטוחה שישנה שיחה מוקלטת, כך שיתכן שזו מילה שלה מול שלי, וכעת אני משלמת ל-2 ספקים!!! ברור שמארינה תטען כי אמרה לי את הדברים, הרי לא תרצה לאבד את עבודתה ! לא ייתכן! שתי החברות הללו פשוט הוליכו אותי שולל, נטויזן- שהבטיחו לי אימות מול בזק וחיברו אותי אליהם מבלי לוודא עם בזק ואיתי את הפרטים, ובזק- שטוענים שאני בהתחייבות כלפיהם, כשברור לי כשמש שאין לי שום התחייבות כלפיהם.
אני רותחת מזעם, מרגישה מרומה, ומכיוון שאני סטודנטית, אין לי משאבים כלכליים לפתוח בהליך משפטי נגדן, למרות שבבירור יש כאן הונאה שלי כלקוחה.
אני ממש ממש אודה לכם אם תוכלו לסייע לי בהקדם בעניין.
תודה על העזרה ויום טוב,
טלי
מספרי פניה- נטויז'ן- 5841052
בזק- 18785527

כספי סוג הנזק :
פיצוי משתי החברות (בנוסף לניתוק מבזק) פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
בדיקה במערכותינו העלתה, כי גברת מלול בתאריך 13/8/07, פנתה לביטול המנוי שברשותה, סוכם עימה על חבילה אטרקטיבית " 1.5- מתב- צ'ופר הטבה לשנה " במסגרת חבילה זו נהנתה גב' מלול מחודש גלישה חינם ודמי מנוי בסך של 39.9 ש"ח כולל מע"מ למשך שנה ראשונה, יש לציין כי למסגרת חבילה זו קיימת התחייבות לשנה הראשונה.
עוד יצוין, כי לאחר הצטרפותה לחבילת הגלישה, נשלח אל תיבת הדואר האלקטרונית מייל, המפרט את פרטי חבילת הגלישה אליה הצטרפה ובכללם את תנאי ההתחייבות לחבילה. ברצוני להבהיר כי נציגנו מונחים למסור את כל המידע הרלוונטי במעמד השיחה וכי רישום לקוח מתבצע רק לאחר הסכמתו.
עוד בנמצא כי גב' מלול פנתה מספר פעמים למחלקת השירות ובאמצעות המייל והעלתה את טענותיה, נציגי השירות חזרו והסבירו כי כיוון שקיימת התחייבות לחבילה ובמידה ומעוניינת לבטל את המנוי יהיה עליה לשלם את יתרת התשלומים עד לתום תקופת ההתחייבות. אף הוצע לה למען שביעות רצונה, לחייבה בעלות החיבור בסך 150 ₪ כולל מע"מ, ולא ביתרת התשלומים כמצוין מעלה. לאור זאת אין לי אלא לדחות את בקשתה לביטול המנוי ללא החזר עלות הטבה.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה