פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך דרישת תשלום לאחר הפנייה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
מרכז סניף חברה:
תיאור הבעיה:
פנו אליי ואמרו שאין רישום לבקשתי לבטל למרות שביקשתי לבטל כמה וכמה פעמים ואפילו החזרתי את המודם בחודש ינואר 2007 אך לפי "רישומיהם" אין בקשה לביטול!! הם קנסו אותי על שירות שלא קיבלתי. וקנסו אותי בעוד 450 ש"ח על עיכוב בתשלום, בנוסף לכסף שכבר נלקח ממני המסתכם בכ300 ש"ח.
אבקש את עזרתכם בנושא.
כספי ,עלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי. פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
אין לי אלא לחזור על תשובתינו הקודמת למר יוסופוב מיום ה- 1/7/07. בדיקה במערכותינו העלתה, כי לא נמצאו פניות להפסקת שירותי הגלישה בבזק בינלאומי מצידו של מר יוסופוב וזאת עד לקבלת תלונתו מאתר זה ב- 20/6/07.
לאור האמור, נבקש ממר יוסופוב להסדיר את חובו בגין חודשים 02/07-06/07 בטלפון מספר 03-9203898
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה