פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסרבים לנתק נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היום, 4/11/07, בשעות הבוקר, הצטרפתי לשירותי האינטרנט המהיר של 014 ל1.5 מגה בהתחייבות לשנה.
לאחר השיחה עם הנציג שלהם התקשרתי לספקית הקודמת על מנת להתנתק והם הציעו לי חבילה הרבה יותר טובה ממה שהציעו לי 014, אז החלטתי להישאר עם הספקית הישנה ולבטל את ההצטרפות שלי ל014.
חצי שעה בלבד אחרי ההתחברות שלי ל014, לפני שבכלל עשיתי שימוש כלשהו בשירותי האינטרנט של 014, ביקשתי שיבטלו לי את ההתחברות, אבל הם טוענים שהם לא יכולים לנתק אותי, ואם אני רוצה לבטל את ההתחייבות אני חייב לשלם קנס שהוא המחיר המלא של כל החודשים שאני מחוייב אליהם.

בבירור עם "אמון הציבור" נאמר לי כי במידה ואני מבטל את ההתחייבות שלי עם 014, אני מחוייב בתשלום קנס של 100 שקלים או 5% מסכום העיסקה.
כספי, בזבוז זמן. סוג הנזק :
ביטול ההתחייבות פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
לאחר בדיקתי בנושא, נראה כי מר נגר, בחר ביום ה- 4/11/07 להתחבר לשירותי האינטרנט של בזק בינלאומי לחבילת הגלישה "1.5-adsl-מבצע חודש 1 ו-13 חינם" הכוללת תקופת התחייבות בת 12 חודשים לבזק בינלאומי.
אציין, כי בזק בינלאומי מעמידה את שירותי הגישה לאינטרנט ללקוחותיה, באופן מידי מרגע ההצטרפות לשירות. לאור האמור, התחייבותו של לקוח שבחר להצטרף כמנוי לשירותי הגישה, במסגרת חבילה בה קבועה תקופת שירות מינימאלית, תכנס לתוקפה מיד במועד הצטרפותו לשירות. לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות. לאור האמור לעיל, לא נמצא מקום לביטול מנוי האינטרנט ע"ש מר נגר ללא תשלום נוסף, בהתאם לתנאי החבילה.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה