פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חשבון במסלול אינטרנט ללא בקשה מהלקוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לאחרונה בדקתי חשבון הטלפון האחרון שקיבלתי ולהפתעתי גיליתי שחויבתי בסכום של 169.24 שח לפני מעמ על מסלול אינטרנט-חופשי חודשי דבר שלעולם לא ביקשתי
התקשרתי ל 199 על מנת לברר ולאחר המתנה מתישה של הפקיד בבזק נודע לי שזה לא חדש אני כבר זמן רב מחובר למסלול הנ"ל
וכשביקשתי לדעת כמה זמן אני כבר משלם על שירות שלא ביקשתי ולא נשאלתי אם אני מעוניין בו
נאמר לי על ידי הפקיד שיבדקו את העניין ומישהו מהחברה יחזור אלי , אף ביקשו את מס הטלפון הנייד שלי
כל זה הייה בסוף חודש אוקטובר ,
עד כה לא שמעתי תגובתם
אני לא מחובר בכלל לאינטרנט דרך בזק ,וגם לא הייתי בעבר
הטלפון שעליו מדובר 04-6984347
עוגמת נפש סוג הנזק :
בדיקה מה הסכום שנמשך ממני עד כה ןלזכות אותי בהתאם כולל ריבית והצמד כחוק פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
נראה כי תלונתו של מר אבו סאלח מופנית כלפי חברת "בזק". על מנת לקבל מענה לפנייתו אמליץ לפנות ישירות לחברה.
כמו כן אציין, כי לא נמצא מנוי אינטרנט בחברתנו על שמו של מר אבו סאלח.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה