פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלאת החיוב החודשי ללא ידיעת הלקוח נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום

בינואר 2007 הצטרפתי לאינטרנט המהיר של בזק בינלאומי וזאת לאחר סקר שוק והתמקחות עם כל חברות האינטרנט הוצא ליחודש ראשון חינם ואח"כ תשלום של 39.90 ש"ח לחודש למשך שנה ללא התחיבות כלומר אני יכול לצאת מתי שאני רוצה, אתמול כשבדקתי את החיובים שלהם גיליתי שהחל מיולי הם מחיבים אותי ב-59.90 לחודש כשהרמתי טלפון אליהם הם טענו א. שההתחיבות שלהם למחיר הזה הוא רק לחצי שנה
ב. שהם שלחו לי הודעה במייל שהם סיפקו לי על גמר תקופת ההתחיבות

ואני שואל
א. איך אוכל להוכיח שההבטחה שלהם היתה לשנה ולא לחצי שנה
ב. מה פתאום הם שולחים למייל שהם סיפקו לי הרי ברור להם שהרבה מאוד לקוחות אם לא רובם משתמשים במילים אחרים.
ג. מה פתאום להעלות את המחיר ב- 20 שקלים שברור שאני יכול להשיג מחיר יותר טוב ואף להתנתק אחרי חצי שנה ולהתחבר שוב לפחות באותו מחיר שאני שילמתי

לעניות דעתי זה לפחות שרות לא טוב אם לא אף רמאות

חשוב לציין שלמיטב ידיעתי אצל כל החברות זה אותו הסיפור
כנראה שזה משהוא שצריך להימנע בחקיקה

תודה
כספי סוג הנזק :
חוק בכנסת פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
לאחר בדיקתי, נראה כי מר שלף בחר ביום ה- 12/1/07 להצטרף כמנוי לשירותי האינטרנט של בזק בינלאומי לחבילת הגלישה " 1.5- ע"ז חבילת 2fast" כאשר התשלום עבור 6 חודשים ראשונים 39.90 ש"ח כולל מע"מ לחודש ותעריף המשך בסך 59.9 ש"ח כולל מע"מ.
אציין, כי פרטי החבילה נשלחו למר שלף, הן באמצעות מכתב והן לתיבת הדוא"ל של בזק בינלאומי.
בנוסף אציין, כי לקוחות המנויים לשירותי בזק בינלאומי והמעוניינים לעדכן ו/או לשדרג את חבילת השירותים לה הם מנויים, מוזמנים לבקר באתר האינטרנט של בזק בינלאומי ו/או לפנות למוקד השירות של החברה, לבירור מגוון השירותים העומדים לרשותם, ולהצטרף כמנויים לכל אחד מן השירותים, בהתאם לצורכיהם.
תגובה:
האמור לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה