פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוזה כתוב לפני ביצוע עסקה טלפונית נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי לחברות הבאות: בזק בין לאומי, נטוויזן, קווי זהב, אינטרנט זהב. על מנת להתחבר לאינטרנט (אחרי שהתנתקתי מהוט), קיבלתי מיני מבצעים והצעות, התעקשו כולם לא לתת לי בכתב יותר מהצעה- שכמובן כפופה להסכם התקשרות ותקנון שלא הגיע לידיי, קיבלתי כמעט כל תירוץ אפשרי (מ- אין בענף הזה דברים כאלה ועד התנערות לגמרי ממה שהוצע לי). מוקדנית אחת שציינתי כי אני לא מעוניין במבצע שלה כי המתחרים נתנו לי בכתב והם לא (מה שלמעשה לא היה נכון)- הייתה ממש מופתעת שקיבלתי משהו כתוב!
יש לציין שכבר נכוויתי בעבר- ולכן אני מתעקש על עותק כתוב.
אני מאמין שלסגור עסקה בלי לראות את האותיות הקטנות זה לא אחראי, ולהקליט אותם, במידת הצורך גם לתמלל את זה- זה לא כלכלי.
להעלות את מודעות הצרכנים לקרטל הזה! במידת האפשר אפילו חקיקה מיוחדת פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אלה שמעונוביץ- אחראית שם ותפקיד:
הסכם ההתקשרות לקבלת שירותי האינטרנט של בזק בינלאומי ניתן לעיון, בכל עת, באתר האינטרנט של בזק בינלאומי בכתובת : www.bezeqint.net .
שליחת הצעת מחיר לביתו של כל לקוח פוטנציאלי, השוקל להצטרף לשירותי הגישה לאינטרנט, הופכת את ההתקשרות למסורבלת מאוד ואיננה ישימה. במקרה דנן, לאור בקשת הפונה חרגה בזק בינלאומי ממנהגה, ושלחה לפונה הצעת מחיר לחבילת גלישה באינטרנט.
יצוין שבזק בינלאומי שולחת מכתב הצטרפות לכל לקוח המצטרף לשורותיה, ובו פירוט פרטי החבילה שרכש.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה