פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי היגיון וחוסר כבוד ללקוחות נושא התלונה:
naidorf ben שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני בבזק בינלאומי מעל שנה , אולי כבר שנתיים.
אתמול התקשרתי וביקשתי לשדרג ל5 מגה ,ענתה לי נציגה ששמה מורן ובביקשתי ממנה לוודאות שאכן ניתן להגדיל את תשתית הקו שלי ל5 מגה והתשובה שנענתה היא שאני יכול.
כאשר היום התקשרתי לבזק גיליתי שאינני יכול לשדרג ל5 מגה את התשתית
מייד התקשרתי לבזק בינלאומי , בחורה חביבה בשם חני ענתה לי ואמרה לי שאין אפשרות בדרך כלל לבטל חבילה בהתחייבות (למרות שעבר יום והיא חייבת על פי חוק לבטל לי את השידרוג).
מה שאומר שהמצב שלי כרגע זה שאני משלם על 5 מגה ואני יכול להשתמש רק ב2.5 מתוך זה ושבנוסף הגעתי למצב הזה עקב הטעייה של מורן משירות הלקוחות (אני בטוח שהיא לא עשתה זאת בכוונה חס וחלילה אבל בכל זאת)
בזק בינאלומי אחראית להחזיר לי את כספי על החבילה של ה5 מגה ולהחזיר אותי לחבילה של ה2.5 מגה וכמו כן לדאוג שדברים כאלה לא יחזרו אצלה שנית בעתיד.
אני אוהב את בזק בינלאומי , אני אוהב את השירות הטכני ואני אוהב את השירות לקוחות , ואף פעם לא קרה לי דבר כזה איתם ואני מקווה מאוד שהם ייתקנו את זה כי אני אישית התאכזבתי שקורה לי דבר כזה , שגם מטעים אותי על מנת לגרום לי לשדרג את החבילה וגם לאחר מכן לא מסכימים לבטל אותה (אני לא רוצה להתנתק , סה"כ לחזור לחבילה הקודמת ולא לשלם על 5 מגה כאשר יש לי רוחב פס של 2.5)
תודה
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על החיוב של החבילה של ה5 מגה וכמובן להחזיר אותה ל2.5 מגה פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם אחראית פני שם ותפקיד:
לאחר בדיקתי בנושא נראה כי ביום ה-28/11/07, מר נידרוף הצטרף לחבילת 5-מגה בתשתית בזק. אציין כי בחבילה זו קיימת תקופת התחייבות בת 12 חודשים לחברתנו. בעקבות פנייתו של מר נידרוף ישירות לחברתנו באשר לאי יכולת בזק לספק את התשתית בה מעוניין, נערכה בדיקה עם בזק על מנת לאשר את הנושא ובעקבותיה עודכנה חבילת גלישה במהירות של 2.5 מגה. תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה