פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה ע"י הזמנת מינוי לשנה בלי שרציתי נושא התלונה:
קופרשטיין אריק שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏02 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום-א' 2/12 התקשרתי לבזק בינלאומי (אינטרנט) וביקשתי להודיע שהחלפתי את התשתית מבזק ל-HOT.. הועברתי לקשרי לקוחות (מספר פניה-19252364)
ודיברתי עם בת חן. בת חן עדכנה את שינוי התשתית ל-HOT.
כמו כן שאלתי את בת חן מתי מסתיימת לי ההתחייבות ותשובתה הייתהה שבתאריך: 13/12 נגמרת ההתחייבות. בזאת השיחה הסתיימה כשלפתע בת חן שאלה אותי עם ארצה שהיא תחדש לי את המינוי לשנה נוספת... עניתי לה במפורש שלא... ואני אחזור אליהם בעוד כמה ימים...
להפתעתי באותו יום קיבלתי אי-מייל מחברת בזק שכתוב בו תודה שהצטרפת אלינו מהיום להתחייבות חדשה לשנה.
פניתי לחברת בזק בינלאומי באותו ערב דיברתי עם אחד הנציגים שהבטיח לחזור אלי תוך-24 שעות (כמובן שלא חזרו אלי) התקשרתי שוב ביום-ג' 4/12 דיברתי עם קארין, ביקשתי לדבר עם מנהל ולא נהנתי.. נאמר לי שוב שהתלונה תבדק ויחזרו אלי...
פשוט גניבת כסף- כי להפר התחייבות עולה בקנס סוג הנזק :
לבטלל באופן מיידי את ההתקשרות עם בזק בינלאומי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם - אחראית פ שם ותפקיד:
לאחר בדיקתי בנושא נראה כי מר קופרשטיין ביום ה- 2/12/07 פנה לבזק בינלאומי על מנת להצטרף לחבילה המותאמת לתשתית הכבלים, בשל טעות אנוש חובר מר קופרשטיין לחבילה אשר חידשה את התחייבותו לשנה נוספת. אציין כי בעקבות פנייתו ישירות לחברתנו ערכנו בדיקה בנושא ומנויו של מר קופרשטיין בוטל על פי בקשתו ללא חיובים נוספים. תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה